Avem o piață media vie și tumultuoasă, cu multe mișcări de conturi, realinieri și pitch-uri, o piață competitivă și solicitantă. Din ce în ce mai matură și aliniată tendințelor globale, piața are acum și o tendință accelerată de sofisticare, arată Alexandra Dimitriu, Chief Media Officer la Publicis Groupe România.
Știm cu toții, de mult, că media poate fi un motor excepțional în a genera creștere accelerată, dar, în 2021, pentru a stăpâni eficient această forță redutabilă, agențiile de media trebuie să fie pregătite să își exceadă cu mult rolul tradițional de trader și să se erijeze, cu suficiente “reasons to believe” în consultanți strategici.
Evident, cred că, în prezent, grupul nostru este cel mai pregătit să ofere această consultanță de top și, pentru că am vorbit mai sus de reasons to believe, motivele pentru care cred că suntem poziționați unic sunt:
Am vorbit de Power of One și acest concept s-a materializat accelerat în ultimii doi ani. Evident, pentru clienții comuni, am funcționat întotdeauna ca o echipă integrată, acest mod de lucru devenindu-ne o a doua natură. Astfel, maximizăm oportunitățile de new business, un alt trend deja emergent în România fiind nevoia clienților de a-și asigura un partner strategic în zona de comunicare, capabil să gestioneze și să livreze pe toate spectrele de comunicare, de la media la PR.
Am dus, însă, mai departe acest mod de lucru integrat, odată cu lansarea orizontalelor sau practice-urilor. Avem în acest moment, în Publicis Groupe România, 6 practice-uri formate din specialiști interdisciplinari, din toate agențiile din grup: Data, Commerce, Precision Marketing, Influencer Marketing, Business Development și PMX (practice-ul de investment și value management). Astfel, putem livra din nou, într-o modalitate unică pe piața din România, soluții end-to-end, la cheie.
2021 este un an foarte bun din punct de vedere investiții media. Conform ultimului raport Zenith AdForecast, estimăm o piață media în valoare de 573 milioane euro, cu o creștere semnificativă de 18% față de 2020. Pentru 2022, previziunile sunt că piața va continua să crească. Nu în același ritm, totuși. În acest moment, estimările noastre se situează în jurul valorii de 620 milioane euro, cu o creștere, așadar, de aproximativ 8%.
În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…
Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…
Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…
Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…
Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…
Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…