Marketing

Alexandra Radu devine noul partener al agenției Rogalski Damaschin

Reading Time: 2 minute

Alexandra Radu devine noul partener al agenției Rogalski Damaschin, în urma unui proces de lărgire a nucleului de parteneri demarat acum doi ani, deschis în continuare consultanților cu performanțe remarcabile din interiorul agenției.

Alexandra Radu face parte din actuala echipă încă dinaintea creării agenției acum 16 ani, fiind parte din succesul său constant recunoscut la marile competiții internaționale sau locale de comunicare prin campanii de referință. Odată cu intrarea în nucleul de parteneri, Alexandra Radu preia și rolul de Head of Brand Strategy, coordonând proiecte care au un accent crescut pe afirmarea brandurilor în spațiul public.

Alături de Eliza Rogalski – Head of Corporate Reputation și de Alina Damaschin – Head of Creative, rolul Alexandrei întărește poziționarea agenției de partener legitim pentru servicii de comunicare globale.

“Intrarea Alexandrei în nucleul de parteneri este expresia unei viziuni la care lucrăm de peste 2 ani și care vine să răspundă mai multor nevoi de business. Suntem o organizație cu creștere organică care și-a generat întotdeauna liderii în mod natural, ca rezultat al unei culturi a învățării, a creativității și performanțelor, a loialității și transparenței. Alexandra este rezultatul acestei culturi pentru că este chiar unul din creatorii ei. Sunt fericită și mândră pentru parcursul ei profesional și sunt convinsă că noul rol îi va oferi toate provocările de care un lider ca ea are nevoie pentru această etapă de carieră.” a declarat Eliza Rogalski, Founder & Head of Corporate Reputation.

“Suntem o echipă de oameni care se bazează pe oameni, pe recunoașterea punctelor tari ale fiecărui profesionist în parte și pe colaborare, iar împreună cu Eliza am rămas mereu fidele valorilor pe care am dezvoltat business-ul și atente la cei alături de care l-am construit până în acest punct, la competențele lor individuale, la caractere, la planurile lor. Alexandra are de mult timp această mentalitate de partener pe care azi o recunoaștem oficial, iar eu sunt extrem de bucuroasă de acest nou început alături de un om împreună cu care nu doar am trăit multe momente memorabile din viața agenției, dar care are mai ales maturitatea, curiozitatea și voința de a construi împreună cu noi și echipa un business puternic și proiecte de comunicare valoroase pentru clienți și oameni.” a declarat Alina Damaschin, Co-Founder & Head of Creative.

„Le sunt extrem de recunoscătoare Elizei și Alinei pentru încrederea arătată, o altă formă de manifestare a autonomiei și a modului independent de lucru pe care le-am regăsit în Rogalski Damaschin încă de la început. Sunt entuziasmată de oportunitățile pe care mi le oferă noul rol, atât din perspectiva de Head of Brand Strategy, unde sper să am șansa de a lucra alături de clienții agenției pentru a construi împreună proiecte de comunicare cu sens, cât și din cea de partener, unde voi putea contribui la consolidarea unui mod de lucru fundamentat în strategie și creativitate cu rezultate, alături de colegii mei.” a declarat  Alexandra Radu, Partner & Head of Brand Strategy. 

Team

Recent Posts

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

o zi ago

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

2 zile ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

2 zile ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

2 zile ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

2 zile ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

2 zile ago