Management

Alin Gliga este noul Director General Aqua Bilbor și va continua planul de investiții de 10 mil. euro până în 2025

Reading Time: 2 minute

Producătorul de apă minerală Aqua Bilbor anunță numirea lui Alin Gliga în funcția de Director General și continuarea investițiilor pentru consolidarea poziției companiei pe piața apelor minerale naturale, finalizarea unei noi facilități de îmbuteliere și depozitare, dar și dezvoltarea rețelei de distribuție, ca elemente centrale strategice în perioada următoare.

Bugetul total de investiții al companiei, demarate deja în urmă cu doi ani, se ridică la peste 10 milioane de euro, iar acestea urmează să fie finalizate până în 2025.

”La baza implementării actualei noastre strategii stau protecția resurselor de apă și conservarea mediului înconjurător. Având sursele principale de apă în aria geografică extraordinară a Munților Călimani, Aqua Bilbor urmărește să asigure o intervenție minimă și absența perturbărilor ecosistemului natural. Considerăm acest lucru ca fiind o practică inerentă în activitatea noastră și, în același timp, cultura organizațională gravitează în jurul acestei strategii. Vom intensifica implicarea noastră în acțiuni de responsabilitate socială, cu accent preponderent pe proiecte care vizează conservarea naturii și programe educaționale în școli. Suntem cel mai mare angajator din Bilbor și dorim să rămânem un reper în comunitatea din care facem parte.”

Alin Gliga, Directorul General al Aqua Bilbor

Cu o experiență de peste 16 ani în industria apelor minerale, Alin Gliga a activat în perioada 2008 – 2016 în rolul de Director Operațiuni Interne pentru Rio Bucovina, deținătorul brandului Bucovina, iar până la finalul lui 2023 a fost administrator în cadrul companiei. Din 2015 până în februarie 2024, Alin Gliga a fost Vicepreședinte al APEMIN (Asociația Patronală a Îmbuteliatorilor de Ape Minerale din România).

Principalele direcții de dezvoltare în perioada următoare vizează poziționarea pe piață în segmentul brandurilor premium, elementul principal constând în relansarea brandului tradițional Bilbor și consolidarea poziției companiei pe piața apelor minerale naturale.

Simultan, eforturile companiei sunt concentrate pe finalizarea investițiilor într-o nouă capacitate de îmbuteliere și depozitare, care va conduce la dublarea capacității de îmbuteliere, oferind o producție sporită și o distribuție mai amplă. Compania va finaliza construcția unei noi unități de îmbuteliere și depozitare până la sfârșitul lunii iunie 2024.

Formarea unei echipe puternice în zona de comercializare a produselor din portofoliu reprezintă o altă direcție strategică cheie. Compania are în plan și noi investiții în utilaje performante, pentru creșterea capacității de producție.

În ceea ce privește dezvoltarea rețelei de distribuție, Aqua Bilbor își propune extinderea parteneriatelor cu distribuitori la nivel național, amplificând prezența produselor sale atât în rețelele tradiționale, precum și în marile lanțuri de magazine.

Aqua Bilbor este îmbuteliatorul apei minerale Bilbor și al apei de izvor Aqua Roca, valorificând surse de apă minerală naturală și de izvor din zona Munților Călimani, județul Harghita. Compania deține o fabrică în localitatea Bilbor din județul Harghita și patru depozite în țară.

Team

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

o oră ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

2 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

2 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

3 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

3 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

3 ore ago