Altex pregătește lansarea propriei platforme marketplace, la mai bine de doi ani de la ”despărțirea” de eMAG.
Mișcarea este programată pentru prima jumătate a anului 2022, conform precizărilor făcute de Dan Ostahie, fondator al business-ului, în cadrul evenimentului European Digital Commerce, powered by VTEX.
Altex părăsise marketplace-ul eMAG pe fondul unor nemulțumiri legate de creșterea comisioanelor.
”Cred că vom lansa marketplace-ul în luna martie a anului viitor. Primii pași i-am făcut, în sensul că există pe site mai mulți furnizori care vând sub stoc Altex. S-au făcut pași în vederea integrării, automatizării acestor servicii”, a precizat Dan Ostahie.
Totoată, acesta a precizat și că luna aceasta va fi lansată și aplicația Altex.
Fondatorul Altex a mai precizat că veniturile Altex au crescut în 2021, pe fondul lockdown-ului, care a ajutat comerțul online.
”Dacă în mod tradițional eram în zona de electro-IT, anul trecut ne-am diversificat foarte mult portofoliul de produse. Vânzarea acestora a continuat să crească, ceea ce înseamnă că am înteles corect nevoile clienților”, a spus Ostahie.
Acesta a adus aminte și de mutarea pe care compania a făcut-o pe zona de servicii prin lansarea Altex Travel în urma parteneriatului încheiat cu Karpaten Turism.
O investiție finalizată recent de retailer, cu scopul de a-și consolida strategia omnichannel, este sistemul bazat pe etichetele electronice care aliniază prețurile din magazinele fizice, în timp real, cu cele din magazinul online. De asemenea, etichetele moderne afișează un cod QR care, odată scanat, duce clienții ȋn pagina produsului respectiv, din magazinul online, unde pot afla mai multe detalii despre produs sau ȋl pot comanda direct online, după ce l-au văzut ȋn magazin.
Întreg procesul a durat aproximativ doi ani, iar investiția se ridică la cinci milioane de euro.
Autoritatea de Transport Ras Al Khaimah (RAKTA) și Autoritatea de Dezvoltare Turistică a Ras Al Khaimah (RAKTDA) au făcut un…
Peste 60 de orașe din Europa, printre care și zece orașe din România, vor proiecta mesaje prin care încurajează cetățenii…
MOL România și Fundația Pentru Comunitate au deschis la Centrul de Cultură Urbană Casino din Cluj prima expoziție colectivă de…
Pentru toți cei care doresc să devină travel influencers, Kiwi.com, una dintre cele mai importante companii de travel-tech, revine cu…
În luna aprilie a acestui an s-au înregistrat cu 10% mai puține interacțiuni între chiriași și cei care publică anunțuri…
Toți cei care doresc să facă pasul spre antreprenoriat, antreprenorii la început de drum, dar și cei cu experiență care…