Shopping fără teamă

Shopping fără teamă

Altex lansează noua campanie de imagine intitulată Fără Teamă. Aceasta reîntăreşte promisiunea brandului Altex, adăugând şi perspectiva clientului, insight-urile din experienţele de shopping ale acestuia. Ideea noii campanii porneşte de la situaţiile cu care se confruntă toţi consumatorii atunci când achiziţionează un produs, când fac o investiţie importantă, şi anume gândul că poate nu au găsit cea mai bună ofertă.

Afaceri de 433 mil. euro pentru Altex in 2015

Afaceri de 433 mil. euro pentru Altex in 2015

Altex Romania a inregistrat anul trecut o crestere cu peste 30% a cifrei de afaceri, pana la 433 de milioane de euro, cea mai mare din istoria de 23 de ani a companiei. Compania a inregistrat si profit, “marginal, dar pozitiv”, potrivit declaratiilor lui Dan Ostahie, CEO al Altex. In prezent, Altex, liderul pietei romanesti de retail electro-IT, are o

Zbor de Albatros in furtuna

Zbor de Albatros in furtuna

<p> Razvan Beschea, proprietarul brandului romanesc de electrocasnice Albatros, pare sa fi sarit peste ultimii doi ani de criza. Vorbeste neafectat despre cum 2009 a fost un an prielnic pentru businessul pe care il conduce si despre cum primele sase luni i-au adus o noua crestere cu 50% a cifrei de afaceri pe acest segment. Toate acestea in conditiile in