Interviuri Business

Ana-Maria Nemțanu, Hagag Development Europe: Magnet pentru succes

5 dec. 2025 2 min

Ana-Maria Nemțanu, Hagag Development Europe: Magnet pentru succes

Reading Time: 2 minute

Cu un client service impecabil, locații premium în zone centrale și o flexibilitate specifică unui proprietar care este în același timp și dezvoltator, Ana-Maria Nemțanu, Leasing Director la Hagag Development Europe, explică pentru Biz cum se poate face diferența într-o piață extrem de concurențială.

Care sunt principalele avantaje competitive ale proiectelor Hagag pe piața office din București?

În completarea locației, principalul avantaj este intimitatea pe care o clădire de tip boutique o oferă, complementat de posibilitatea de a putea accesa spații moderne de birouri de sub 1.000 de metri pătrați.

Companiile care se uită la suprafețe mari și caută comunități de mii de oameni își vor îndrepta întotdeauna atenția către clădirile de birouri cu zeci de mii de metri pătrați închiriabili, în timp ce companiile care își doresc accesibilitate, flexibilitate și comunități profesionale de ordinul sutelor, dar cu aceleași facilitați de clasa A și servicii că în hub-urile moderne de birouri, vin către noi.

Cum se diferențiază oferta de spații de retail din proiectele Hagag și ce rol joacă locațiile premium, precum H Știrbei Palace?

Fie că se regăsesc la parterul clădirilor noastre de birouri ori în proiecte stand-alone cum sunt H Știrbei Palace și centrul comercial din Pipera, spațiile comerciale din portofoliul nostru se diferențiază printr-o poziționare excelentă și prin potențialul de a răspunde nevoilor unui mix diversificat de chiriași, de la galerii de artă contemporană, restaurante și cigar baruri, până la cele mai sonore branduri internaționale din industria bunurilor de lux – recent instalate în Palatul Știrbei.

Luna viitoare, Hagag va lansa acest department store cu branduri de lux din România. Ce aduce nou H Știrbei Palace?

H Stirbei Palace

H Știrbei Palace este unul dintre cele mai așteptate proiectele de retail din ultimii zece ani. Este un proiect de regenerare urbană care aduce, simultan, pe piața locală, primul „luxury department store” din țară, cele mai sonore nume internaționale din industria bunurilor de lux, dar și un nou ciclu de viață pentru Palatul Știrbei de pe Calea Victoriei.

Începând de luna viitoare, clienții vor avea privilegiul de a descoperi colecțiile caselor Dior, Saint Laurent, Valentino Garavani, Celine, Loewe, Zegna, Roger Vivier, Amina Muaddi, Rene Caovilla, Jimmy Choo, Dolce & Gabbana, Moncler, Santoni, și multe altele, în spații dedicate, concepute pentru a reflecta identitatea și valorile fiecărui brand.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 400 (15 noiembrie – 15 decembrie 2025). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Articole pe aceeași temă: