Creativitate Video

Zilele Biz: Cum s-a realizat „Copacul dorinței”, primul lungmetraj caritabil din România

12 nov. 2020 2 min

Zilele Biz: Cum s-a realizat „Copacul dorinței”, primul lungmetraj caritabil din România

Reading Time: 2 minute

Mirela Nemțanu, Mihai Mănescu și Matei „BRomania” Dima au povestit la Zilele Biz despre primul film comercial caritabil din România care va avea lansarea anul viitor.

Cea de-a patra zi a Zilelor Biz, cea dedicată marketingului a continuat cu o sesiune specială susținută de Mirela Nemțeanu (CEO, Hospice Casa Speranței), Mihai Mănescu (Communication & Brand Manager, Hospice Casa Speranței) și Matei Dima (actor, producător și regizor) care au povestit despre lansarea filmului „Copacul dorinței”.

Cei trei au povestit, de pe scena librăriei Diverta Lipscani, despre cel mai recent proiect Hospice Casa Speranței primul lungmetraj caritabil din România, inspirat din realitatea dură a copiilor care se confruntă cu o boală incurabilă. Scenariul filmului este scris de Mihai Mănescu și Matei Dima (BRomania), care s-a implicat în proiect pro bono. Filmările pentru „Copacul Dorinței” au durat 22 de zile, iar costurile s-ar fi ridicat la peste 700.000 de euro dacă toți cei implicați nu ar fi făcut-o pro bono. Încasările se vor îndrepta în totalitate către Hospice Casa Speranței.

Din distribuție fac parte Cosmin „Micutzu” Nedelcu, Teodor Corban, Maya Prediger și Ada Condeescu.   

„S-au întâmplat lucruri surprinzătoare. S-au legat lucrurile cu un element de magie. Au fost foarte multe impedimente, dar toți cei implicați au dat tot ce e mai bun pentru a duce proiectul la bun sfârșit”, a spus Matei Dima în cadrul Zilelor Biz.

Mirela Nemțanu, CEO, Hospice Casa Speranței

Din 2016, Mirela este Director Executiv al asociației HOSPICE Casa Speranței. Anterior acestei poziții, Mirela a făcut parte din echipa L’Oreal România, în calitate de Corporate Communication, Public Affairs & Regulatory Affairs Manager și membru în board-ul companiei. Mirela are o experiență de peste 17 ani în domeniul marketingului, comunicării și al responsabilității sociale. Din 2003 s-a dedicat activ și voluntar susținerii proiectelor de CSR ale companiilor din care a făcut parte sau ale organizațiilor partenere.

Mihai Mănescu, Communication & Brand Manager, Hospice Casa Speranței

Mihai Mănescu, cu o experiență de peste 15 ani ca scenarist și producător de film, doctor în cinematografie și media, specialist în comunicare, s-a alăturat echipei HOSPICE în 2016 coordonând campania de strângere de fonduri și renovare a centrului socio-medical HOSPICE de la Adunații Copăceni. Din 2017, Mihai a preluat funcția de Manager de Comunicare & Brand a organizației. El este responsabil cu strategia de comunicare pentru Hospice și cu realizarea conceptelor creative și a implementării diferitelor campanii de comunicare pe care organizația le-a pus în practică în ultimii ani.

Matei Dima, Actor, Scenarist, Producător și Regizor

Matei sau Bromania, cum mai este cunoscut, este unul dintre cei mai cunoscuți creatori de conținut video din România.Este și antreprenor, dar și scenarist și regizor. A studiat în Los Angeles și s-a întors în România ca să încerce un domeniu neexploatat: entertainment în online. BRomania are peste un milion de urmăritori pe social media și show-uri de stand-up la Sala Palatului. Este printre cei mai influenți vloggeri din țară

Zilele Biz au loc între 9 și 13 noiembrie. Puteți urmări transmisia live pe pagina de Facebook a revistei Biz. Detalii despre eveniment puteți afla aici.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: