Antreprenori by eMAG Business Stiri

Ana Morodan: Am decis să devin celebră. Mie îmi plac mult diamantele

9 mai 2021 2 min

Ana Morodan: Am decis să devin celebră. Mie îmi plac mult diamantele

Reading Time: 2 minute

Ana Morodan a devenit un personaj aparte în online-ul românesc. Este memorabilă prin atitudine și are o personalitate inconfundabilă. Ana Morodan este influencer, dar şi antreprenor, online și mai nou în offline. Este implicată în diverse business-uri pe care le gestionează cu succes.

Ana Morodan a decis să devină celebră acum 10 ani.
”Am decis să devin celebră pentru că am văzut că în România nu exista niciun blogger de stil personal. Și mă uitam mult afară și am văzut că femeile de genul ăsta nu doar sunt celebre, ci și fac bani. Și în capul meu suna așa: dacă devin celebră, clar o să fac bani. Ulterior mi-am dat seama că celebritatea asta nu vine neapărat cu bani și m-am decis să mă axez pe bani. Mie îmi plac mult diamantele, dar și gablonțurile și antichitățile. Îmi place să fac bani, dar nu pot să fac orice pentru ei”, susține Ana Morodan.

Afacerea Morodan este de fapt modalitatea prin care Ana se prezintă lumii. Practic, și-a transformat viața într-o afacere, din care trebuie să producă bani, dar trebuie și să se afișeze oamenilor în stilul ei caracteristic.

În această săptâmână a fost invitata lui Lucian Mîndruță la Ediția de Dimineață, o emisiune pe care realizatorul TV o difuzează la Digi24.

Cât câștigă Ana Morodan, în medie, pe lună

În medie, în jur de 17.000 de euro pe lună, din endorsing de mărci în online. Completez această sumă cu veniturile din extensiile de marcă personală.

Voi face în continuare influencing, dar voi face așa cum consider eu că trebuie făcut: qua­lity content, în spiritul meu de marcă și pe bugete care să mă lase să creez un anume tip de content. Deci și rezultate consistente pentru clienții mei.

Dacă mă raportez la ultimele luni, câștigurile din influencing au scăzut la 40% din veniturile mele pentru că au crescut mult extensiile de marcă: brandul de fashion, apariții TV, evenimentele, conferințele unde am fost speaker, consultanță.

Dacă îmi ies planurile așa cum vreau eu, zona de influencing în următorii doi ani va reprezenta doar maximum 15% din veniturile mele. Endorsingul va continua să existe în viața mea, declara Ana Morodan în acest articol publicat pe Revista Biz.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: