Answear.ro, creștere de 75% în 2018               

Answear.ro, creștere de 75% în 2018               

Lansat în urmă cu trei ani pe piața românească, retailerul Answear.ro a înregistrat la finalul anului trecut o cifră de afaceri de peste 16 milioane de euro, în creștere cu 75% față de anul precedent, depășind cu mult rata de creștere de pe celelalte piețe europene în care mai activează grupul polonez Answear. Cele mai vândute produse din anul 2018

WatchShop.ro aduce în România brandul de ceasuri fashion William S

WatchShop.ro aduce în România brandul de ceasuri fashion William S

Magazinul online de ceasuri WatchShop.ro aduce în exclusivitate în România brandul de ceasuri fashion William S. Noile ceasurile sunt disponibile în 30 de modele, la prețul de 499 de lei. Introducerea noului brand în portofoliul WatchShop.ro face parte din strategia companiei de a diversifica oferta de produse și răspunde cerințelor consumatorilor care manifestă interes foarte mare pentru ceasurile fashion. “Am

Concept store Mathilde de 70.000 de euro în București

Concept store Mathilde de 70.000 de euro în București

Brandul de vestimentație feminină Mathilde a inaugurat un nou concept store în București, pe Calea Dorobanți, în urma unei investiții de 70.000 de euro (amenajare și stoc de marfă), acesta fiind al zecelea magazin la nivel național al brandului. Noul showroom Mathilde are o suprafață de 80 metri pătrați. “Pentru a fi la înălțime, trebuie să venim în fiecare an

Murmur, Holiday Edition

Murmur, Holiday Edition

Murmur a lansat prima colecție de vacanță ediție limitată, Holiday Edition. Colecția este constituită din câteva piese de bază destinate vacanței, fără a se rezuma doar la plajă, printre care se regăsesc pantaloni scurți care pot fi deschiși rapid printr-un singur gest de deznodare, topuri de mătase cu bretele multiple care pot fi purtate în mai multe moduri, topuri din

Primul magazin Uterqüe din România

Primul magazin Uterqüe din România

Recent a fost deschis primul magazin Uterqüe din România , în Băneasa Shopping City.  Cu peste 100 de magazine deschise în întreaga lume, brandul de fashion Uterqüe, lansat în anul 2008,  face parte din portofoliul Inditex, lider global în crearea şi distribuţia de articole vestimentare. Magazinul deschis în Băneasa Shopping City păstrează atmosfera unui boutique, cu mobilier în culori calde

Fashion Days estimează o creștere 50% a afacerilor în 2017

Fashion Days estimează o creștere 50% a afacerilor în 2017

Reprezentanții Fashion Days estimează o creștere de 50% a businessului în 2017 și, proporțional cu aceasta, o creștere a nivelului investițiilor. De asemenea, colaborarea cu echipa eMAG va duce la accelerarea dezvoltării Fashion Days atât în România, cât și în țările vecine. “Scopul este să aducem împreună expertiza noastră în fashion retail și expertiza eMAG în e-commerce și tehnologie. Echipele

Peek&Cloppenburg închiriază 5.200 mp  în AFI Cotroceni

Peek&Cloppenburg închiriază 5.200 mp în AFI Cotroceni

Retailerul de fashion Peek&Cloppenburg va deschide în această toamnă un nou magazin în centrul comercial AFI Cotroceni. Magazinul va ocupa o suprafață de 5.200 de metri pătrați și va fi dispus pe două etaje. În 2017, AFI Cotroceni va finaliza lucrările de expansiune, prin care va adăuga suprafeței închiriabile 6.800 de mp, ajungând astfel la o suprafață totală de aproximativ

Laboratorul fashionului online

Laboratorul fashionului online

Zilnic, Fashion Days este actualizat cu câteva sute de produse noi. Toată această desfășurare de forțe nu ar fi posibilă dacă nu ar exista o echipă dedicată care, de la București, lucrează pentru toate cele trei țări în care compania este prezentă. Peste 500.000 de produse reprezentând peste 1.000 de branduri fotografiate, editate, clasificate, calibrate, descrise, periodic incluse campanii de

Reduceri de până la 70% la aniversarea Fashion Days

Reduceri de până la 70% la aniversarea Fashion Days

Retailerul online Fashion Days aniversează 7 ani de la lansarea pe piața internațională și anunță reduceri de până la 70% la o gamă de sute de mii de produse de la branduri precum Zee Lane, Pepe Jeans, Furla, Calvin Klein, Desigual, Coccinelle, United Colors of Benetton și multe altele. Clienții care au avut aplicațiile de mobil instalate au putut comanda

Campanie Graffiti BBDO pentru Fashion Days

Campanie Graffiti BBDO pentru Fashion Days

Retailerul online Fashion Days a lansat campania ”Reinventează-te în fiecare zi”, ce anunță colecțiile sezonului Toamnă – Iarnă 2016. Conceptul creativ al campaniei a fost dezvoltat împreună cu Graffiti BBDO. Campania se adresează tuturor categoriilor de clienți Fashion Days (femei, bărbați, copii) și se conturează în jurul a 10 personaje principale – Artista, Vedeta, Ispita, Exploratorii, Prințesa, Cea mai bună