Management

Andreea Moldovan devine Managing Director Avon Europe, iar Roxana Popescu preia conducerea Avon România

Reading Time: 2 minute

Începând cu luna ianuarie, Andreea Moldovan, până acum General Manager Avon Southern Europe, preia funcția de Managing Director Avon Europe. În noul său rol, ea va coordona o regiune ce cuprinde 4 piețe principale (Italia, Polonia, UK și România) și alte 20 de piețe secundare.

Andreea Moldovan are o carieră impresionată de 25 de ani alături de Avon, iar în ultimii 11 ani a condus in calitate de General Manager mai multe grupuri de țări, realizând rezultate remarcabile cu fiecare mandat. Anul 2023 a marcat de asemenea un astfel de capitol pentru Europa de Sud Est, dar în special pentru România, pe care finalul anului a găsit-o în topul celor mai performante piețe.

„Sunt extrem de entuziasmată de pasul pe care îl fac și de transformarea prin care Avon trece în acest moment! Am toată încrederea că noua formulă în care vom funcționa ne va duce și mai aproape de un model de business agil, gata să țină pasul cu nevoile mereu în schimbare ale consumatorilor”, spune Andreea Moldovan.

Andreea Moldovan, Managing Director Avon Europe

Roxana Popescu este noul General Manager Avon România și Moldova

Odată cu promovarea Andreei Moldovan, Roxana Popescu preia frâiele Avon România și Moldova în calitate de General Manager.

Roxana Popescu este alături de companie de peste 20 de ani, iar de peste 5 ani este cea care inspiră și crește o crește o comunitate de peste 100.000 de Reprezentanți Avon din țara noastră, din rolul de Head of Sales. Cu o experiență bogată și roluri cheie ce au dus-o din Țările Nordice până în Republica Moldova, Roxana va continua să alimenteze creșterea businessului Avon în România, una dintre cele mai importante piețe din Avon International.

„Este o onoare să preiau acest rol și să am ocazia să continui să cresc alături de o echipă care pur și simplu strălucește prin rezultatele ei printre țările Avon. Proiectele României sunt aplaudate la nivel global, colegi din echipa noastră ocupă poziții cheie în piețe din toată lumea, iar asta mă responsabilizează să alimentez în continuare acest spirit.”

Roxana Popescu, General Manager Avon România și Moldova

Cele două promovări sunt parte dintr-o serie de transformări organizaționale, parte din strategia Open Up & Grow, prin care Avon se îndreaptă accelerat către un model de business omnichannel ce păstrează modelul de vânzare directă în ADN-ul companiei, însă deschide rapid accesul consumatorilor către oportunități de shopping online sau retail. Prin fiecare etapă de transformare, Avon își reafirmă angajamentul de a oferi femeilor acces la frumusețe și la oportunitatea de a face pași spre independența financiară.

Avon este unul dintre cei mai mari jucători din industria beauty, fiind un business cu o tradiție de peste 135 de ani în lume și de peste 25 de ani în România.

Team

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

6 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

7 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

8 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

8 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

8 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

8 ore ago