Business

Animax investește 270.000 euro în două magazine, în Cosmopolis Plaza din București și Alba-Iulia

Reading Time: 2 minute

Animax, retailerul pet cu cea mai extinsă reţea de magazine din România, își consolidează poziția în piață cu două noi magazine, în București și Alba-Iulia, după o investiție totală de 270.000 euro. Astfel, compania ajunge la 131 de unități la nivel național. Până la finalul anului, retailerul vizează încă 6 extinderi în țară.

Magazinul din București, deschis în Cosmopolis Plaza (str. Europa, nr. 9 bis), primul mall strip dintr-un complex rezidențial din țară, include și o farmacie veterinară, fiind a 29-a unitate din Capitală. Cu o suprafață de aproape 370 mp, noul magazin Animax este creat după un concept nou, cu un design modern și atractiv și o amenajare ergonomică și armonioasă, ceea ce facilitează găsirea în mod intuitiv și rapidă a produselor dorite, oferind astfel o experiență plăcută la cumpărături. Investiția în această unitate s-a ridicat la 200.000 de euro.

Totodată, Animax deschide primul său magazin în Alba-Iulia, în Carolina Mall (str. Alexandru Ioan Cuza, nr. 2), cu o suprafață de 140 mp, după o investiție de 70.000 de euro.

Cele două magazine vor fi inaugurate în aceeași zi, joi, 31 august, oferind reduceri de 20% la toate produsele în limita stocului disponibil, timp de 4 zile, până pe 3 septembrie.

“Cu o puternică rețea în întreaga țară, concepte noi și o gamă diversificată de produse, filosofia Animax este să fie acolo unde sunt iubitorii de animale, cât mai aproape de clienții săi. Prin urmare, strategia noastră de business este să căutăm constant oportunități de extindere, prin care să acoperim zone strategice din București și din țară, completând în multe cazuri oferta de produse cu farmacii veterinare, asigurând produse și servicii complete pentru prietenii noștri necuvântători, animalele de companie.

De altfel, este cunoscut faptul că, la nivel de Europa, românii au cele mai multe animale de casă, trend care este în creștere în România. Astfel, am înregistrat și o creștere de 15% a cererii pentru hrană umedă și accesorii pentru animale în prima jumătate din an față de aceeași perioadă de anul trecut.

În acest context, ne dorim să acoperim cererea tot mai mare pentru produse de calitate pentru animale de companie atât în toate zonele Bucureștiului, cât și în zone importante din țară, aducând și un nou concept de retail pe această piață, care îmbină perfect experiența de cumpărături cu pasiunea pentru animale de companie”, declară Miruna Diaconescu, Director de Marketing, Pet Network International Romania.

Pe fondul cererii crescute pentru produse pentru animale și din dorința de a fi cât mai aproape de clienții săi, Animax are în plan șase noi extinderi în țară în 2023 prin care vizează consolidarea poziției pe piață la nivel național.

Tot ca parte din dezvoltarea companiei, Animax a investit recent 50.000 de euro în digitalizare, modernizând magazinul online și lansând aplicația FideliClub prin care sunt acordate reduceri pentru fiecare achiziție.

Prezent în majoritatea orașelor mari din țară, Animax are cele mai multe magazine în București, Brașov, Constanța, Iași, Oradea și Timișoara și un total de peste 500 de angajați, fiind astfel cel mai extins retailer specializat în vânzarea de produse și accesorii pentru animale de companie.

Romanita Oprea

Recent Posts

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

11 ore ago

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

o zi ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

o zi ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

o zi ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

o zi ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

o zi ago