BizRemote by certSIGN Business Companii Stiri

Answear: creștere de 70% a vânzărilor

30 apr. 2020 2 min

Answear: creștere de 70% a vânzărilor

Reading Time: 2 minute

Retailerul de fashion Answear.ro a înregistrat vânzări de 370.000 de euro în urma campaniei Spring Black Friday, ce s-a desfășurat în perioada 24 – 28 aprilie. Cele 5.400 de comenzi înregistrate au însemnat pentru retailer creșteri de peste 70% ale vânzărilor, plus atragerea unui public nou într-un procent de aproximativ 20%, o parte venind din mediul de fashion offline.

”În cele 4 zile de Answear.ro Spring Black Friday am înregistrat 5400 de comenzi cu o valoare totală de aproximativ 370.000 EUR. Rezultatele sunt într-o creștere cu 70% din punct de vedere venituri față de perioada similară a anului trecut. Cele mai cumpărate branduri au fost Tommy Hilfiger, Adidas Originals, Guess Jeans, Tommy Jeans, Levi’s, Karl Lagerfeld, Medicine, Nike, Desigual, New Balance și Polo Ralph Lauren,” spune Raluca Radu, Country Manager, Answear România.

Aproximativ 20% dintre clienți au fost clienți noi și retailerul așteaptă o creștere de 50% față de anul trecut.

”Au crescut cumpărăturile pentru brandurile de top (Armani Exchange, Polo Ralph Lauren, Emporio Armani, EA7, DKNY, Red Valentino, Twinset, Pinko) și credem că asta se datorează atragerii unui public țintă nou, public care până acum cumpăra din magazinele fizice”, a mai precizat Raluca Radu.

În cadrul campaniei Answear Spring Black Friday, cele mai căutate categorii de produse au fost tricourile, rochiile și pantofii sport, dar și lenjeria intimă și articolele pentru casă. Comanda medie a fost de 320 de lei. Media a fost de aproximativ 2 produse pe comandă. Cea mai mare comandă a fost de 6.000 de lei și a conținut 3 produse, în timp ce a doua cea mai mare comandă a fost de 5.500 lei și a fost formată din 32 de produse diferite. Cele mai multe cumpărături s-au făcut seara, iar vârful de comenzi a avut loc sâmbătă seară la ora 21:00.

Cele mai mari creșteri ale vânzărilor față de aceeași perioadă a anului trecut au fost pe categoriile de lenjerie intimă (dublare a vânzărilor), pijamale (dublare a vânzărilor), papuci de casă (dublare a vânzărilor), dar și categoriile de tricouri, rochii și pantofi sport au cunoscut creșteri importante de 50%. O altă categorie unde s-a observat o creștere de 70% față de anul trecut a fost cea de jeans.

Site și aplicație nouă de mobil

Retailerul polonez are un nou site și o nouă aplicație de mobil. Filtrarea produselor se va face direct din lista de produse, iar adăugarea articolelor la Favorite se face printr-un singur click, astfel încât să îți creezi lista de dorințe foarte ușor. În ceea ce privește programul de loialitate, cliențili pot folosi punctele acumulate în contul lor pentru a achiziționa orice produs de pe site la preț redus, indiferent dacă acesta este deja la reducere sau nu.

La noua variantă a site-ului s-a lucrat timp de aproape 2 ani, iar România este una dintre primele piețe unde retailerul polonez lansează noul website și noua aplicație mobilă Answear.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: