Stiri

Answear lansează o nouă campanie, prin care subliniază repoziționarea premium a brandului

Reading Time: 2 minute

Answear a lansat o nouă platformă de comunicare, o campanie, însoțită de sloganul “Îmbrăcă-ți viața în momente prețioase”, ce subliniază valoarea momentelor importante din viață

Cu toate acestea, atunci când vorbim despre ceea ce este valoros, nu ne referim doar la amintiri, experiențe sau vise. Este vorba și despre acel sentiment special pe care îl trăim atunci când purtăm hainele pe care le iubim. Spoturile din campanie au fost produse în această primăvară, în Lisabona, cu participarea unor creatori internaționali. Noua campanie Answear s-a lansat pe 6 mai pe 12 piețe europene.

Clipurile din campanie ne inspiră să reflectăm asupra faptului că lucrurile pe care le alegem sunt o expresie a valorilor, experiențelor și identității noastre.

“Moda este o formă de manifest extern care reflectă opiniile noastre, umorul și autodistanța sau lipsa acesteia. Determină cine suntem sau cum ne creăm. O facem purtând o jachetă, un tricou, o rochie, adidași sau cercei. Aceste lucruri capătă apoi un al doilea sens, chiar mai valoros. Pentru că ceea ce contează pentru noi nu sunt pantofii, ci faptul că am alergat un maraton în ei; iar o rochie albastră poate fi o amintire a celui mai frumos apus de soare din Barcelona”, spune Marta Sawicka și adaugă că o nouă deschidere în comunicarea Answear înseamnă și repoziționarea ca brand premium: “În campania noastră, tratăm produsele în mod excepțional, exact așa cum merită. Și tocmai aceasta este poziționarea ofertei noastre de pe Answear despre care vrem să le spunem clienților noștri”

Marta Sawicka, director de marketing de imagine la Answear.com

Odată cu noua campanie, Answear dorește să sublinieze noua poziționare ca brand care se concentrează pe produse de înaltă calitate și pe o selecție de mărci premium. Acest lucru permite scrierea unei povești noi, comune, care construiește o relație permanentă între brand și consumator – o poveste care depășește cu mult produsul în sine.

Moda calitativă și expresivă în stilul Answear a fost reflectată perfect de regizoarea și fotografa Stella Consonni, cunoscută pentru campaniile sale realizate pentru Gucci, Burberry și Vogue. Fotografiile au fost făcute primăvara, în locații pitorești din Lisabona. Imaginea campaniei este Fatima Brunengo, actriță și model de origine braziliană. Ținutele pe care le poartă spun diverse povești despre hainele care o însoțesc în momentele importante.

Campania “Îmbrăcă-ți viața în momente prețioase” este implementată în toate cele 12 piețe în care operează Answear, printre care România, Polonia, Ungaria, Ucraina, Cehia, Slovacia, Italia. În afară de televiziune, campania se desfășoară în format digital și OOH (out-of-home).

Strategia și conceptul campaniei Answear au fost pregătite de agenția Saatchi & Saatchi. Campania media a fost planificată și achiziționată de Starcom. Filmările au fost realizate de casa de producție Papaya Films Lisboa. De post-producție s-a ocupat Platige Image, cu sprijinul Soundly Sound Studio.

Answear concept store – experiențe unice de cumpărături

Clienții vor putea în curând să descopere în profunzime noua lume Answear.com. În luna mai, Answear va deschide primul concept store în Fabrica Norblin din Varșovia. Va fi un spațiu nou, plin de experiențe unice, ce va combina lumea brandurilor premium cu divertisment, artă, design și tehnologie.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

DP World a inaugurat terminalul multimodal de la Aiud, investiție de 21 mil. euro

DP World, unul dintre cei mai mari operatori portuari la nivel global, a inaugurat noul terminal multimodal de la Aiud,…

2 zile ago

FORT, parte a Bittnet Group, debutează pe piața AeRO a Bursei

FORT, companie specializată în securitate cibernetică, parte a Bittnet Group, a debutat astăzi pe piața AeRO a Bursei de Valori…

2 zile ago

Venituri de 3,4 miliarde de euro pentru piața telecom din România

Veniturile din sectorul telecom din România s-au menţinut la 16,9 miliarde de lei în anul 2023, respectiv 3,4 miliarde euro,…

2 zile ago

Străzi deschise în București. O nouă stradă devine pietonală în acest weekend

În weekendul 18-19 mai „Străzi deschise, București – Promenadă urbană” #4 activează, în premieră, o nouă zonă a Capitalei, Strada…

2 zile ago

DIGI își lansează serviciile în Belgia în această vară

DIGI a a inaugurat oficial sediul central din Bruxelles și va deveni cel de-al patrulea jucător de telecomunicații din Belgia.…

2 zile ago

50 de lideri din business și societatea civilă au construit patru case în jud. Prahova

Șantierul Habitat for Humanity din comuna Berceni, județul Prahova, a fost joi gazda CEO Build, eveniment care a reunit 50…

2 zile ago