Stiri

Antoine Drevon, noul Chief Marketing Officer al Orange România

Reading Time: < 1 minut

Orange România l-a numit pe Antoine Drevon în rolul de Chief Marketing Officer începând cu 1 noiembrie 2022. Acesta preia responsabilitățile lui Pierre-Etienne Cizeron, care a dat curs altor provocări profesionale.

Experiență internațională

Cu o experiență de peste două decenii în industria de telecomunicații, în distribuție și marketing pentru servicii de internet fix și mobil, pe piețe diverse precum Franța, Senegal sau Iordania, Antoine deține expertiză comercială solidă, atât la nivel strategic, cât și operațional, și are abilități dovedite în managementul echipelor internaționale.

Antoine este absolvent al EDHEC – École Des Hautes Études Commerciales du Nord, iar parcursul său profesional în cadrul Grupului Orange a început în 2002, ca parte a Orange Graduate Program. Primele roluri importante din companie au fost cele de Voice Department Manager la Orange France Home și Mobile CBM Marketing Manager la Orange France Mobile.

Cele mai recente funcții deținute de-a lungul carierei sale la Grup au fost în Iordania, ca Director de Marketing, și în biroul Orange din Maroc, care deservește 17 țări din Grupul Orange, ca responsabil de Business Development, cadru operațional și performanță transversală în Orange Orientul Mijlociu și Africa (OMEA).

Obiective de business și management

Din rolul său, Antoine va coordona strategia de marketing pentru segmentul B2C al Orange România, de brand si comunicare, cu accent pe convergența fix-mobil, îmbunătățirea experienței digitale a clienților și pe crearea de sinergii între serviciile de telecomunicații și cele financiare mobile.

Antoine va raporta Liudmilei Climoc, CEO Orange România, și va fi parte din echipa executivă a companiei. Totodată, Antoine va avea un rol important în a contribui la ambiția strategică a Orange România de a deveni alegerea #1 pentru servicii convergente pe piața locală.

Alex Rădescu

Recent Posts

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

35 de minute ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

2 ore ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

3 ore ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

3 ore ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

3 ore ago

Marș de motociclete în București, sâmbătă. Traficul va fi afectat

Brigada Rutieră anunţă că, sâmbătă, între orele 12,30 şi 14,00, se va organiza un marş pe motociclete şi mopede în…

3 ore ago