Arctic: campanie manifest despre familie

Arctic a lansat o campanie care vorbeste despre emotia momentelor petrecute in familie si despre cum poti transforma rutina de acasa in amintiri de suflet.

Ideea campaniei, intitulata “Stim familiile de romani din interior”, are la baza un studiu Ipsos Research din 2015 prin intermediul caruia reprezentantii Arctic au discutat cu peste 1000 de romani pentru a intelege mai bine ce ii face unici si cum isi definesc acestia cu adevarat fericirea de acasa, atunci cand isi petrec timpul cu familiile lor.

Campania reaminteste faptul ca fericirea nu tine de tipare, de anumite secrete sau reguli, de portrete ideale, ci de unicitatea membrilor familei si a momentelor pe care le traiesc impreuna, acasa. Familia este in continua schimbare si astazi fiecare membru se implica si are un rol in ceea ce defineste viata de acasa. Bucataria este locul in care se aduna tot mai des, iar treburile casnice sunt realizate impreuna si de aceea devin mai putin functionale si mai mult emotionale, apropiindu-i tot mai mult pe membrii familiei.