Arctic a lansat o campanie care vorbeste despre emotia momentelor petrecute in familie si despre cum poti transforma rutina de acasa in amintiri de suflet.
Ideea campaniei, intitulata “Stim familiile de romani din interior”, are la baza un studiu Ipsos Research din 2015 prin intermediul caruia reprezentantii Arctic au discutat cu peste 1000 de romani pentru a intelege mai bine ce ii face unici si cum isi definesc acestia cu adevarat fericirea de acasa, atunci cand isi petrec timpul cu familiile lor.
Campania reaminteste faptul ca fericirea nu tine de tipare, de anumite secrete sau reguli, de portrete ideale, ci de unicitatea membrilor familei si a momentelor pe care le traiesc impreuna, acasa. Familia este in continua schimbare si astazi fiecare membru se implica si are un rol in ceea ce defineste viata de acasa. Bucataria este locul in care se aduna tot mai des, iar treburile casnice sunt realizate impreuna si de aceea devin mai putin functionale si mai mult emotionale, apropiindu-i tot mai mult pe membrii familiei.
NN România și ING Bank România au susținut peste 1 milion de clienți să beneficieze de protecție financiară prin soluțiile…
Banca Comercială Română (BCR) anunță că de 1 mai 2024, precum și în perioada Sărbătorilor de Paște (3-6 mai), rămâne…
Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, a realizat o analiză privind cele mai comandate…
Spaniolii de la Iberdrola au vândut compania Eolica Dobrogea One, producător de energie eoliană cu o capacitate de 80 MW,…
Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române, TAROM, va primi un ajutor financiar din partea statului român, în valoare de aproximativ…
Startup-ul românesc theCoRD, care a lansat o soluție AI de team coaching estimează că, până la finalul anului, produsul său…