Automatizarea Robotizată a Proceselor, pas important în transformarea digitală

Automatizare Robotizată a Proceselor (RPA) și Inteligenţa Artificială produc efecte pozitive imediate pentru clienţi, cum ar fi o satisfacţie crescută a angajaţilor.

“Întotdeauna ne uităm la automatizare din perspectiva rezultatului global. Luăm în considerare obiectivele şi fluxurile de valoare ale proceselor. Pe baza lor, reproiectăm și revizuim procesele și creăm o soluţie de automatizare complexă”, spune Irfan Ali, șeful diviziei Robotic Process Automation la Bosch Service Solutions.

Utilizarea Automatizării Robotizate a Proceselor și Inteligenţa Artificială sunt două din criteriile de evaluare ale Frost & Sullivan pentru acordarea distincţiei Technology Leadership Award pentru cele mai bune practici în domeniul BPO (Business Process Outsourcing) în Europa, iar Bosch Service Solutions a primit distincția Technology Leadership Award pentru Automatizarea Robotizată a Proceselor (RPA).

Utilizarea soluţiei inovatoare de RPA și Inteligenţa Artificială a companiei în automatizarea globală nu numai că sunt implementate la Bosch Service Solutions, dar sunt și parte a strategiei companiei. Prin optimizarea proceselor complexe ale diviziei Bosch, se vor produce efecte pozitive imediate pentru clienţi, cum ar fi o satisfacţie crescută a angajaţilor. “Bosch Service Solutions oferă clienţilor săi concepte și metode care urmăresc să îmbunătăţească întregul lanţ de servicii, unde automatizarea este o parte cheie a soluţiei. Şi, în loc de implementarea individuală a acestor etape ca măsuri necesare, Bosch le integrează end-to-end. Ceea ce are ca rezultat un set de soluţii raţionale”, a arătat analistul Stephen Loynd de la Frost & Sullivan.