Cardurile Star emise de Banca Transilvania, parte din programul de loialitate cu același nume, au un nou design, realizat în colaborare cu Brandient și Idemia.
Programul Star a fost lansat în 2011, moment la care Banca Transilvania avea în portofoliu 150.000 de carduri de credit, iar Star, aproximativ 700 de magazine partenere. Programul înseamnă acum peste 640.000 de carduri de cumpărături și 25.000 de locații afiliate, 70% dintre carduri sunt inclusiv în format digital, în aplicația BT Pay.
“Noul design vine ca recunoștere a relevanței programului Star pentru toți cei care fac parte din el – atât clienții cu carduri BT de cumpărături, cât și comercianții parteneri. Star a contribuit esențial la creșterea activității de carduri a băncii, precum și la schimbarea radicală a comportamentului de plată al clienților Star, în prezent peste 96% din tranzacții fiind cumpărături”, declară Oana Ilaș, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
Ce beneficii au clienții cu carduri Star:
Programul Star a devenit un ecosistem care acoperă întreaga activitate de carduri a Băncii Transilvania atât zona de emitere, cât și cea de soluții de acceptare de carduri. Star vine constant cu facilități disponibile gradual la magazinele online partenere, care schimbă experiența de shopping online, cele mai recente fiind Plata cu puncte Star direct în magazinul online și Pay with BT Pay, prin care utilizatorul este direcționat în aplicație, unde poate vedea detaliile plății și aproba tranzacția cu unul din cardurile BT din BT Pay, fără a mai introduce manual datele de card pe site-ul comerciantului.
Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…
Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…
Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…
Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…
Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…
Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…