Finanțe Stiri

BCR a redus costurile pentru 200.000 de clienți

3 oct. 2016 2 min

BCR a redus costurile pentru 200.000 de clienți

Reading Time: 2 minute

Aproape 200.000 de clienți ai BCR au beneficiat, începând cu 2009, de refinanțări, restructurări sau ajustări de costuri, volumul creditelor care au beneficiat de reduceri de costuri ridicându-se la aproximativ 4,5 miliarde lei.

Banca Comercială Română (BCR) a implementat, începând din data de 30 septembrie, Ordonanța 52/2016 de adoptare în legislația românească a Directivei 17 privind creditele ipotecare, a anunțat vicepreședintele pe retail al băncii, Dana Demetrian.

„Directiva 17 a fost transpusă în legislația națională prin Ordonanța nr. 52/2016 care a intrat în vigoare pe 30 septembrie 2016. Ordonanța nu are caracter retroactiv, băncile rămân responsabile în identificarea unor soluții sustenabile pentru clienți. (…) Ordonanța va acorda clienților informații corecte și complete care pot fi comparabile de la o bancă la alta. BCR a implementat Ordonanța încă din data de 30 septembrie ora 00:00”, a explicat Dana Demetrian.

In contextul directivelor europene de sprijin a clientilor de servicii financiare, BCR este prima bancă din România care a decis să ofere, în mod proactiv, soluții comerciale sustenabile pentru reducerea costurilor suportate de către clienții săi, a arătat Demetrian, adăugând că aproape 200.000 de clienți ai BCR au beneficiat, începând cu 2009, de refinanțări, restructurări sau ajustări de costuri.

„O relație onestă între bancă și client duce la găsirea unor soluții sustenabile și la o dezvoltare constructivă pentru ambele părți. Ne-am asumat 10 angajamente cheie, iar rezultatele se traduc in beneficii clare pentru clienti: transparenta, protectie, educatie, costuri reduse”, a declarat Dana Demetrian, vicepresedinte retail BCR.

Strategia BCR se traduce în 10 angajamente cheie cu beneficii clare pentru clienți, a arătat vicepreședintele băncii:

  1. Sprijin proactiv: 200.000 de clienți ai BCR au beneficiat de refinanțări, restructurări sau ajustări de costuri; 90.000 de clienti au beneficiat doar in 2015 si 2016
  2. Accesabilitate: peste 150.000 de clienti au beneficiat de oferta BCR de cont curent si card de debit gratuite
  3. Corectitudine: BCR a eliminat comisioanele tranzacționale pentru cele mai importante operațiuni efectuate de către clienți (ex: retrageri numerar la ATM); clientii au beneficiat de peste 40 milioane de operatiuni gratuite
  4. Predictibilitate: pentru 270.000 de clienti BCR ofera credite cu rate sau cu dobanzi fixe
  5. Flexibilitate: BCR a oferit solutii pentru creditarea achizitiei de locuinte dupa intrarea in vigoare a Legii Darea in Plata (scăderea avansului de la 35% până la 15%).
  6. Protectie: Acoperire pentru orice fel de risc in timpul derularii unui credit
  7. Deschidere: Sprijin activ pentru cazurile sociale
  8. Responsabilitate: Ghidul pentru imprumuturi responsabile
  9. Competenta: Peste 3.000 de angajati pregatiti la standarde ridicate pentru a raspunde nevoilor clientilor
  10. Educatie: pregatirea a 1.000 de angajati pentru a fi traineri de educatie financiara in scoli, universitati si companii.
Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: