Marketing Business Companii by Raiffeisen Bank MarComm Stiri

Bergenbier celebrează 30 de ani de prietenie autentică în România

1 aug. 2025 2 min

Bergenbier celebrează 30 de ani de prietenie autentică în România

Reading Time: 2 minute

Bergenbier, unul dintre cele mai iubite branduri de bere din România, aniversează 30 de ani de prezență neîntreruptă pe piața locală, celebrând trei decenii de prietenie autentică sub binecunoscutul slogan „Prietenii știu de ce”.

Pentru a marca acest moment, Bergenbier lansează o serie limitată de doze de colecție, de 0,5L, ilustrând momente și simboluri reprezentative din acești 30 de ani.

Victor Teioșanu, Director de Marketing Bergenbier S.A.

„Trei decenii alături de consumatori sunt o dovadă a încrederii și a valorilor pe care le împărtășim. Bergenbier este, pentru mulți, mai mult decât o bere – e o stare, o emoție și parte din povestea prieteniilor. Sărbătorim aceste trei decenii de prezență pe piață cu o campanie inedită, prin care continuăm să fim alături de prietenii care știu de ce,” a declarat Victor Teioșanu, Director de Marketing Bergenbier S.A.

Fiecare doză are un mesaj creat pentru a stârni zâmbete și nostalgie, readucând în prim-plan amintiri din anii în care Bergenbier a fost alături de generații întregi de prieteni.

De la drumurile cu trenul la mare, bucuria meciurilor de fotbal ale Generației de aur, până la momentele în care muzica se asculta la casetofon, toate aceste clipe sunt rememorate vizual pe dozele de colecție. 

Cristina Botgros, Director Comercial Bergenbier S.A.

„Bergenbier este un brand cu o semnificație profundă pentru consumatorii din România, dar și un pilon strategic pentru compania noastră. Cu o moștenire solidă și o comunitate de prieteni loiali, continuăm să fim un partener de încredere în celebrarea prieteniei și a bucuriei de a fi împreună. Iar aceste lucruri nu pot decât să ne inspire să mergem mai departe spre următorii 30 de ani,” a adăugat Cristina Botgros, Director Comercial Bergenbier S.A.

Bogdan Jianu, Senior Brand Manager Bergenbier

„Fiecare bere deschisă, fiecare moment împărtășit și fiecare prietenie sărbătorită înseamnă Bergenbier. Prin această campanie ne-am dorit să readucem în atenție acele clipe memorabile petrecute cu prietenii, acel mai știi când…?. Iar răspunsul este mereu același: Bergenbier a fost acolo”, a completat Bogdan Jianu, Senior Brand Manager Bergenbier.

Dozele de colecție sunt disponibile în toate magazinele din canalele off-trade și on-trade din România. În plus, Bergenbier va desfășura o campanie digitală dedicată aniversării celor 30 de ani în România. Pentru că… prietenii știu de ce!

Secțiune susținută de Raiffeisen Bank

Articole pe aceeași temă: