Bergenbier S.A. lansează campania „Designed by Accident. Viața nu are buton de undo”
Reading Time: 3 minuteBergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, lansează, în parteneriat cu ParkLake Shopping Center, campania „Designed by Accident. Viața nu are buton de undo”, parte din eforturile companiei de a promova consumul responsabil de alcool și de a responsabiliza participanții la trafic.


Campania se desfășoară atât în mediul digital, cât și fizic, și își propune să atragă atenția asupra riscurilor asociate consumului de alcool, în special în contextul siguranței rutiere. În perioada 22 septembrie – 6 octombrie 2025, vizitatorii ParkLake Shopping Center vor putea explora o expoziție manifest ce ilustrează vizual o parte dintre consecințele reale ale deciziilor luate în trafic, sub influența alcoolului. Inițiativa se adresează tuturor participanților la trafic: pietoni, șoferi, bicicliști, motocicliști și utilizatori de trotinete electrice.
În mediul digital, campania include o discuție amplă despre consumul excesiv, responsabilitate, dependență, alternative viabile și conducere defensivă. Podcastul este moderat de Horia Sârghi (Zaiafet) și îi are ca invitați pe psihoterapeuta și scriitoarea Petronela Rotar, Prof. Dr. Radu Țincu și pilotul de curse Dominic Marcu, ambasador Bergenbier Fără Alcool.

„Promovarea comportamentelor responsabile în toate aspectele vieții face parte din angajamentul nostru pentru sustenabilitate. În fiecare an, ne concentrăm eforturile pentru a dezvolta proiecte care pun accent pe siguranța în trafic și pe responsabilitatea individuală. Campania Designed by Accident. Viața nu are buton de undo continuă firesc aceste demersuri, fiind încă un pas prin care încurajăm alegeri conștiente și grijă față de cei din jur.
Prin mesajul său puternic, proiectul atrage atenția asupra consecințelor reale ale deciziilor impulsive și subliniază importanța responsabilității în viața de zi cu zi. Pentru noi, fiecare alegere responsabilă contează. Ne dorim să inspirăm oamenii să ia decizii sigure, în mod constant, contribuind astfel la o societate mai atentă, mai empatică și mai sigură pentru toți,” a punctat Ștefania Bătrînca, Communications & Corporate Affairs Manager Bergenbier S.A.
De-a lungul anilor, Bergenbier S.A. și-a menținut angajamentul față de responsabilitatea socială și moderația în consumul de alcool, dezvoltând un portofoliu de opt sortimente fără alcool.


Campania „Designed by Accident. Viața nu are buton de undo” este disponibilă online pe paginile oficiale de social media Bergenbier S.A., precum și pe canalul de YouTube Zaiafet.
„Atunci când consumul nu mai aduce plăcere sau euforie, ci doar alină sevrajul și simptomatologia care survine în urma lipsei de consum, vorbim deja de chin, nu doar de dependență. Este foarte multă suferință fizică și psihologică. E nevoie de o întreagă rețea de sprijin. De la terapie, la întâlniri cu familia, la grupuri de suport, astfel încât persoana dependentă să nu se simtă singură,” a punctat, în cadrul discuției, psihoterapeuta Petronela Rotar.
„Dependența este o afecțiune care depășește sfera medicală pentru că impactul pe care îl are este unul social, economic, emoțional și spiritual. Pacientul dependent este afectat pe toate planurile vieții lui. Și această complexitate a fenomenului cred că trebuie gestionată cu multă atenție în aceste echipe multidisciplinare, pentru că nu putem rezolva doar medical problema,” a declarat Prof. Dr. Radu Țincu.

Ca o concluzie succintă, pilotul de curse Dominic Marcu punctează: „Niciun pahar nu merită o viață. Nu merită să riscăm viața noastră sau a altcuiva.”
Direcția de responsabilitate a Bergenbier S.A. cuprinde trei piloni importanți: oamenii, mediul și consumul responsabil de alcool, evidențiați în cadrul platformei www.prieteniresponsabili.ro.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz