Analize

Biz Egipt: Dincolo de all-inclusive

Reading Time: 4 minute

Nisipurile din Soma Bay au prins viață în ultimii ani, animând o zonă până de curând pustie. Am vizitat cea mai recentă apariție în zonă, Steigenberger Resort Ras Soma, primul hotel din Egipt al lanțului german, construit de un investitor egiptean.

La intrarea în Steigenberger Resort Ras Soma m-am simțit ca și când poveștile din „O mie și una de nopți” au fost aduse în secolul XXI. Designul impresionează din prima în acest resort fiindcă el combină fericit stilul oriental cu un minimalism funcțional greu de descris în cuvinte, dar pe care îl simți la orice pas. „Designul a fost un element foarte important în dezvoltarea acestui proiect. Credem că reușim să oferim aici o atmosferă unică pentru turiștii care vor o experiență diferită pentru vacanțele lor”, ne-a spus Johan Aschan, suedezul care este General Manager al Steigenberger Resort Ras Soma.

Iar experiența diferită începe chiar de la oferta turistică: Steigenberger Resort Ras Soma nu este în regim all-inclusive, ci oferă cazare în regim de bed & breakfast sau demipensiune în 409 de camere, inclusiv 3 apartamente prezidențiale (de fapt, se numesc regale și, ­credeți-mă, își merită numele), precum și ­4 vile private cu piscină proprie. De asemenea, mai multe apartamente dispun de piscină proprie.

Este al 15-lea resort sau hotel deschis în Egipt de grupul Deutsche Hospitality, investitorul fiind însă un important om de business egiptean. Faptul că nu este all-inclusive face resort-ul potrivit inclusiv pentru lucrul la distanță. „Avem deja pe cineva cazat care lucrează aici în regim remote. A venit cu copilul și tocmai și-a prelungit șederea”, ne-a dezvăluit Johan Aschan. În această perioadă, sunt așteptați în principal turiști din Rusia, Ucraina, statele baltice, urmând ca din mai să înceapă să vină atât turiști din Egipt, cât și din vestul Europei, în principal Germania și Marea Britanie.

Cum spuneam, designul are un rol foarte important în diferențierea resort-ului, și se vede: în fiecare cameră te simți cumva ca acasă datorită unor mici detalii precum covoarele tradiționale care dau un aer intim. Balcoanele camerelor sunt generoase, mărind senzația de spațiu datorită ușilor de sticlă.

La capitolul food & beverage, cinci restaurante și nouă baruri, fiecare cu specificul său propriu, pot să acopere preferințele tuturor turiștilor. Turiștii care aleg regimul de demipensiune pot opta în pachetul inclus pentru mai multe restaurante, nefiind limitați la o singură alegere. Multe dintre acestea sunt, desigur, situate lângă piscine sau aproape de plajă, oferind priveliști minunate către albastrul superb al Mării Roșii. Un grup de DJ din Olanda pun muzică live, în fiecare seară, prin live streaming.

Cu adevărat impresionantă este plaja privată, nou-amenajată pe malul golfului Soma. Nisipul foarte fin a fost adus special aici, plaja foarte generoasă fiind punctată de baldachine cu acoperiș din trestie care conferă locului un farmec aparte. Cum resort-ul abia s-a deschis pe 1 aprilie anul acesta, era încă în lucru centrul de activități nautice, care va fi plasat într-un capăt al plajei, pen­tru a nu-i deranja prea mult pe cei care au venit ca să stea liniștiți la soare și să facă o baie în mare. Steigenberger Resort Ras Soma se află la 55 de kilometri de Hurghada și are terenuri de tenis, sală de sport, facilități pentru copii și Midivaspa, spa care oferă saună, băi de aburi, jacuzzi, zone de relaxare și tratamente medicale și cosmetice.

#BizEgipt este un proiect Biz, realizat în parteneriat cu Karpaten Turism, una dintre cele mai mari agenţii touroperatoare din România, specializată în organizarea de pachete și servicii turistice complexe, atât pe plan local, cât și peste hotare. Fondată în anul 1996, Karpaten Turism a fost una dintre primele agenţii touroperatoare care s-a dedicat promovării atracţiilor turistice din România și atragerii de turiști străini, reușind de-a lungul timpului să devină lider de piaţă în organizarea de circuite, croaziere și sejururi. Agenția a primit titlul de ,,Cea mai bună agenție de Incoming din România” din partea TopHotelAwards în 2016, 2018 și 2019.

Articolele au fost inițial publicate în Biz nr. 353 (7 mai – 7 iunie 2021). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Record de credite noi pentru persoane fizice la BRD: 2,35 mld. lei în primul trimestru din 2024

În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…

2 zile ago

Claudiu Butacu & George Constantin: Sustenabilitatea, dincolo de definiții

Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…

3 zile ago

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

3 zile ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

3 zile ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

3 zile ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

3 zile ago