Business Lifestyle

Biz Egipt: Un nou concept premium

29 mai 2021 4 min

Biz Egipt: Un nou concept premium

Reading Time: 4 minute

La doi pași de aeroportul din Hurghada a răsărit în martie anul acesta Rixos Premium Magawish Suites & Villas, un resort premium ce se adresează în principal familiilor, cărora le oferă inclusiv posibilitatea de a sta în vile private, cu piscină proprie.

Pe un teren de un milion de metri pătrați a apărut un resort premium care vrea să devină o destinație unică pe malul Mării Roșii. Prima fază a proiectului Rixos Premium Magawish Suites & Villas s-a deschis la sfârșitul lunii martie pe 255.000 mp, cu un concept diferit față de alte resort-uri din Hurghada.

Galip
Galip ­Turkoglu, General Manager al Rixos Premium Magawish Suites & Villas

„Nu se compară cu nimic altceva din zonă. Pe un teren atât de mare, avem doar 410 de camere. De obicei, s-ar construi pe o astfel de supra­față 1.000-1.200 de camere. Camera cea mai mică de la Rixos are 53 mp și ajungem cu apartamentele și vilele la 375 mp. Suntem și vom rămâne ceva unic în regiune.”

Galip ­Turkoglu, General Manager al Rixos Premium Magawish Suites & Villas

Printre avantajele acestui resort se numără faptul că se află foarte aproape de aeroport și beneficiază de o plajă de nisip cu o lungime de nu mai puțin de 1,6 km. Special este și felul în care au fost gândite spațiile de cazare, grupate în vile mai mici, nu în corpuri mari de clădiri, cum se întâmplă în alte ­resort-uri. Asta a permis ca multe vile să aibă piscină proprie, motiv pentru care complexul Rixos situat în zona Sahl Hasheesh din Hurghada are nu mai puțin de 30 de piscine, toate încălzite.

Cei care aleg această destinație au la dispoziție cel mai mare spa din regiune, o fermă cu animale, club pentru copii, dar și pentru adolescenți, plus mai multe restaurante cu profiluri ­diferite, pentru toate gusturile. Una dintre perlele resort-ului este Cafe Panorama, o cafenea-bar care se înalță deasupra plajei, oferind priveliști senzaționale către Marea Roșie.

Avem atracții diferite pentru oaspeții noștri. Ne adresăm în primul rând familiilor, de aceea oferim spații mari în camere. Sunt multe opțiuni de petrecere a timpului liber, avem restaurante, baruri și cafenele superbe, plaja e imensă, posibilitățile de diver­tisment sunt diverse. ­Ofe­rim cea mai bună experiență la nivel de food & beverage„, arată Galip Turkoglu.

Acesta spune că au început deja să vină aici turiști din România și se așteaptă ca numărul acestora să crească, mai ales că numărul de zboruri directe din România către Hurghada a explodat anul acesta. „Hurghada e foarte accesibilă cu avionul din țările europene. Soarele strălucește aici zece luni pe an, deci poți veni oricând în timpul anului. Plajele sunt frumoase, se pot face scufundări. Țara e foarte sigură. Oaspeții români vor fi fericiți„, spune Galip Turkoglu.

Rixos atrage foarte mulți turiști din fostele state CSI – Rusia, Ucraina, Kazahstan – dar și din Israel și țările din Golf. Un alt grup important sunt turiștii din vestul Europei. La momentul vizitei noastre, doar șase vile erau ocupate, dar Galip Turkoglu spune că gradul de ocupare scăzut din această perioadă este premeditat. „Vrem să creștem gradual, nu vrem să aducem prea mulți turiști. Până pe 12 mai, rămânem la un grad scăzut de ­ocupare, apoi vom crește ­treptat. Acum testăm totul, fiindcă toate facilitățile sunt disponibile„, spune general managerul Rixos ­Premium Magawish Suites & Villas.

La capacitate maximă, resort-ul poate găzdui circa 1.000 de turiști. Dincolo de vacanțe, Rixos s-a orientat și către zona de business. Astfel, facilitățile pentru conferințe includ o sală mare de 875 mp, plus alte pa­tru săli mai mici pentru ­workshop-uri, în care se pot găzdui până la ­600 de persoane. Personalul resort-ului este ­divers, pe lângă egipteni având an­gajați din Turcia, din Europa Occi­dentală, din Rusia, Ucraina, ­Kazah­stan, chiar și din România.

#BizEgipt este un proiect Biz, realizat în parteneriat cu Karpaten Turism, una dintre cele mai mari agenţii touroperatoare din România, specializată în organizarea de pachete și servicii turistice complexe, atât pe plan local, cât și peste hotare. Fondată în anul 1996, Karpaten Turism a fost una dintre primele agenţii touroperatoare care s-a dedicat promovării atracţiilor turistice din România și atragerii de turiști străini, reușind de-a lungul timpului să devină lider de piaţă în organizarea de circuite, croaziere și sejururi. Agenția a primit titlul de ,,Cea mai bună agenție de Incoming din România” din partea TopHotelAwards în 2016, 2018 și 2019.

Articolele au fost inițial publicate în Biz nr. 353 (7 mai – 7 iunie 2021). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: