fbpx
BizRemote Companii

BizRemote: Update – Kaufland România anunță măsuri noi de siguranță5 min

18/03/2020 3 min read

BizRemote: Update – Kaufland România anunță măsuri noi de siguranță5 min

Reading Time: 3 minute

Update (18.03.2020)

Kaufland România a demarat măsuri suplimentare ce sporesc siguranța clienților și a echipelor din magazine, ca urmare a evoluției situației din ultimele zile. Astfel:

Geamuri de protecție
  • Compania a început instalarea geamurilor de protecție din plexiglas la casele de marcat în toate magazinele din țară, cu prioritate în orașele în care sunt mai multe cazuri. 
  • Colegii de la casele de marcat, dar și cei de la raioanele Legume-Fructe și de la vitrina cu servire asistată au mănuși de unică folosință;
  • În anumite cazuri, pentru a evita supra-aglomerarea, acolo unde se impune, accesul clienților în magazine se va face în grupuri restrânse de persoane;
  • Pe podeaua din zonele de trafic au fost amplasate benzi care indică distanța de siguranță;
  • Toate echipele lucrează la capacitate maximă pentru a evita formarea cozilor și a asigura buna funcționare a tuturor operațiunilor. Toți colegii cunosc regulile de igienă și prevenție și sunt îndemnați să le respecte;
  • De asemenea, sunt dezinfectate toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați (cărucioare, case de marcat, mobilier, cântare, clanțe, butoane etc) precum și spațiile comune (toalete, scări rulante etc);
  • Toate magazinele sunt dotate cu dezinfectant de mâini gratuit, atât pentru clienți, cât și pentru colegi. La toalete există săpun ce conține dezinfectant.
  • Pe lângă acestea, o măsură de protecție este și responsabilizarea clienților. Astfel, printr-o campanie amplă lansată de Kaufland, ei primesc informații educaționale despre prevenție și responsabilitate, prin intermediul spoturilor radio, la televizor, mesaje online, dar și în magazine, prin signalistică amplasată pe podea, geamuri și în zonele de trafic.
Benzi care indică distanța de siguranță

Clienții sunt îndemnați:

  • să aibă un comportament responsabil în acest context și să aibă grijă la cei din jur;
  • să cumpere responsabil și să evite risipa alimentară;
  • să vină neînsoțiți la cumpărături;
  • să respecte regulile de prevenție și igienă;
  • să folosească dezinfectantul de mâini de la intrarea din magazine;
  • să păstreze distanța de siguranță de minimum 1 metru;
  • să opteze pentru plata cu cardul sau telefonul, în locul bancnotelor;

Acestea sunt doar o parte din măsurile luate la nivelul întregii companii, pentru a asigura continuitatea și disponibilitatea în orice scenariu. Din dorința de a-și proteja angajații, Kaufland a creat și o linie telefonică specială dedicată lor, pentru a susține informarea corectă și completă.

Și mai departe, compania va lua toate măsurile de siguranță necesare, conform evoluției situației.   

De asemenea, Kaufland își asigură clienții că există suficiente stocuri, datorită livrărilor zilnice și a unei mari varietăți de produse și că magazinele vor rămâne deschise, acestea fiind aspecte prioritare pentru toată echipa.

Știrea inițială (12.03.2020)

Pentru că este un retailer, cu unități de alimentație publică, angajații Kaufland nu pot lucra de acasă. Dar compania a luat măsuri încă de la începutul lunii februarie legate de coronavirus. Iar de la începutul lunii martie, a pus în aplicare măsuri suplimentare.

Astfel, cel puțin o dată pe oră, în magazine sunt dezinfectate toate suprafețele des utilizate de clienți și personalul magazinelor și obiectele de uz comun, precum cărucioarele de cumpărături, coșurile de mână, mânere, clanțe, balustrade, cântarele de la Legume-Fructe, cleștii de la brutărie, casele Express, casele de marcat în exterior și în interior, POS-urile, mobilierul de la case și Biroul de Informații, butoanele de lift, scările rulante, mesele de la Grill și altele.  În plus, toaletele din magazine și toate spațiile comune ale angajaților sunt dezinfectate în totalitate cel puțin o dată pe oră. 

În toate magazinele au fost amplasate stații cu dezinfectant de mâini gratuit, atât în zonele pentru clienți, cât și la casele de marcat, iar Kaufland informează constant cu privire la aceste măsuri. Toți angajații cunosc regulile de igienă și sunt încurajați să le respecte.

„De asemenea, pe această cale, rugăm clienții să păstreze distanța de siguranță de 1 metru, să evite cât mai mult posibil folosirea bancnotelor și să opteze pentru plata cu cardul sau cu telefonul. Suntem în permanent contact cu autoritățile și partenerii noștri naționali și internaționali și urmărim evoluția situației. Ne angajăm să luăm toate măsurile necesare pentru a proteja siguranța clienților și a colegilor noștri”, au spus oficialii Kaufland pentru Biz.

În magazine și sediul central au fost alocate echipe responsabile de implementarea măsurilor suplimentare de igienă și prevenție. 

Mai mult, pentru protejarea angajaților din birouri, a fost demarat un set de măsuri, printre care și o linie telefonică specială pentru informarea corectă și completă a angajaților.

Kaufland reamintește că magazinele vor continua să fie bine aprovizionate și că produsele Kaufland pot fi comandate și prin Glovo, serviciul online de livrări la domiciliu.

Pentru mai multe știri, informații și sfaturi pentru companii legate de continuitatea businessului în condițiile actualei pandemii COVID-19 accesează secțiunea specială BizRemote.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *