BizRemote by certSIGN

Biz Remote: Kaufland România a instituit măsuri suplimentare de igienă, dezinfecție și prevenție în magazine și în sedii

12 mart. 2020 2 min

Biz Remote: Kaufland România a instituit măsuri suplimentare de igienă, dezinfecție și prevenție în magazine și în sedii

Reading Time: 2 minute

Pentru că este un retailer, cu unități de alimentație publică, angajații Kaufland nu pot lucra de acasă. Dar compania a luat măsuri încă de la începutul lunii februarie legate de coronavirus. Iar de la începutul lunii martie, a pus în aplicare măsuri suplimentare.

Astfel, cel puțin o dată pe oră, în magazine sunt dezinfectate toate suprafețele des utilizate de clienți și personalul magazinelor și obiectele de uz comun, precum cărucioarele de cumpărături, coșurile de mână, mânere, clanțe, balustrade, cântarele de la Legume-Fructe, cleștii de la brutărie, casele Express, casele de marcat în exterior și în interior, POS-urile, mobilierul de la case și Biroul de Informații, butoanele de lift, scările rulante, mesele de la Grill și altele.  În plus, toaletele din magazine și toate spațiile comune ale angajaților sunt dezinfectate în totalitate cel puțin o dată pe oră. 

În toate magazinele au fost amplasate stații cu dezinfectant de mâini gratuit, atât în zonele pentru clienți, cât și la casele de marcat, iar Kaufland informează constant cu privire la aceste măsuri. Toți angajații cunosc regulile de igienă și sunt încurajați să le respecte.

„De asemenea, pe această cale, rugăm clienții să păstreze distanța de siguranță de 1 metru, să evite cât mai mult posibil folosirea bancnotelor și să opteze pentru plata cu cardul sau cu telefonul. Suntem în permanent contact cu autoritățile și partenerii noștri naționali și internaționali și urmărim evoluția situației. Ne angajăm să luăm toate măsurile necesare pentru a proteja siguranța clienților și a colegilor noștri”, au spus oficialii Kaufland pentru Biz.

În magazine și sediul central au fost alocate echipe responsabile de implementarea măsurilor suplimentare de igienă și prevenție. 

Mai mult, pentru protejarea angajaților din birouri, a fost demarat un set de măsuri, printre care și o linie telefonică specială pentru informarea corectă și completă a angajaților.

Kaufland reamintește că magazinele vor continua să fie bine aprovizionate și că produsele Kaufland pot fi comandate și prin Glovo, serviciul online de livrări la domiciliu.

Pentru mai multe știri, informații și sfaturi pentru companii legate de continuitatea businessului în condițiile actualei pandemii COVID-19 accesează secțiunea specială BizRemote.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: