BizRemote by certSIGN Stiri

BizRemote: Cum poți recupera valoarea biletelor Wizz Air, după zborurile anulate

17/03/2020 < 1 min read

BizRemote: Cum poți recupera valoarea biletelor Wizz Air, după zborurile anulate

Reading Time: < 1 minut

Wizz Air nu returnează contravaloarea biletelor la zborurile anulate și anunță că nu mai primeşte cereri online de rambursare, funcţie pe care a dezactivat-o temporar.

Wizz Air a anunţat că, din cauza volumului semnificativ mai mare de zboruri anulate ca urmare a restricţiilor de călătorie impuse pentru combaterea pandemiei COVID-19, a automatizat procesul de rambursare a clienţilor afectaţi, încărcând automat 120% din tariful original sub formă de credit de companie în conturile WIZZ ale clienţilor săi.

Totodată, compania aeriană își va dezactiva temporar funcția de înregistrare a cererilor online, până cel târziu la 14 aprilie 2020, pentru a se asigura că poate gestiona volumul de peste 100 de ori mai mare de anulări primite în ultima perioadă.

”Wizz Air dorește să-i asigure pe toți clienții săi că, chiar dacă ar putea dura mai mult decât de obicei, toate cererile vor fi gestionate și clienții vor fi eligibili pentru o rambursare pentru zborul sau zborurile anulate. În timp ce procesul automat de rambursare a banilor pentru agențiile de turism este dezvoltat cu prioritate mare, Wizz Air roagă agențiile de turism să contacteze centrul de apel al companiei aeriene”, precizează compania. 

Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole pe aceeași temă