Business

BizRemote: Peste o treime din angajații Secom lucrează remote

Reading Time: 2 minute

De trei zile,  35% din echipa Secom lucrează remote. Excepție fac reprezentanții din teren (pharma reps și medical reps) și personalul din magazinele Secom. Ce măsuri a luat compania în această perioadă? A pus la dispoziția angajaților  măști de protecție, mănuși chirurgicale și a dotat magazinele cu soluții antibacteriene. Totodată, a afișat în magazinele Secom un ghid cu reguli de conduită, extrem de importante pentru menținerea ordinii, pentru protejarea personalului și a clienților.  

Am întrebat-o pe Lucia Costea, cofondator și CEO al Secom, dacă businessul pe care-l conduce se poate susține la nivel normal având în vedere situația actuală și care estimează că va fi impactul  COVID-19 asupra afacerii. 

Situația creată de epidemia de COVID-19 este cu siguranță o provocare, însă în momentul de față business-ul Secom funcționează în parametrii preconizați. Facem tot posibilul ca întreg portofoliul Secom să fie disponibil clienților noștri din toată țara, iar în funcție de dinamica evenimentelor la nivel național și internațional, vom lua deciziile de business corespunzătoare.

În ceea ce privește oamenii din Secom care lucrează de acasă, aceștia sunt în legătură permanentă cu colegii sau cu managerii de departament prin instrumente de video-conferință, într-un program de obiective pe termen scurt (săptămânale) care să asigure funcționarea normală a business-ului.

Momentan efectele negative asupra business-ului Secom sunt minime. Sperăm că situația generată de epidemia de COVID-19  va fi una temporară și că evoluția acesteia va fi stopată cât mai curând.

Metodologie pentru lucrul remote la Secom

Compania avea deja implementată o metodologie pentru lucrul remote. Dispune de sisteme informatice și tool-uri performante de Business Intelligence, astfel încât activitatea în sistem remote să se desfășoare în condiții similare modelului clasic, care presupune prezența la birou.

Standardele de securitate și GDPR în cazul angajaților care lucrează de acasă

Imediat cum a luat decizia de proteja echipa prin măsura muncii de acasă, managementul Secom a creat un flux dedicat de aprobare a telemuncii pentru perioada aceasta, prin care se asigură că toți angajații revizuiesc încă o dată normele și standardele implicate într-o astfel de măsură.

Pentru mai multe știri, informații și sfaturi pentru companii legate de continuitatea businessului în condițiile actualei pandemii COVID-19 accesează secțiunea specială BizRemote.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Record de credite noi pentru persoane fizice la BRD: 2,35 mld. lei în primul trimestru din 2024

În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…

4 ore ago

Claudiu Butacu & George Constantin: Sustenabilitatea, dincolo de definiții

Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…

9 ore ago

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

o zi ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

o zi ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

o zi ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

o zi ago