BizRemote by certSIGN Business Companii Interviuri Stiri

BizRemote: Peste o treime din angajații Secom lucrează remote

13 mart. 2020 2 min

BizRemote: Peste o treime din angajații Secom lucrează remote

Reading Time: 2 minute

De trei zile,  35% din echipa Secom lucrează remote. Excepție fac reprezentanții din teren (pharma reps și medical reps) și personalul din magazinele Secom. Ce măsuri a luat compania în această perioadă? A pus la dispoziția angajaților  măști de protecție, mănuși chirurgicale și a dotat magazinele cu soluții antibacteriene. Totodată, a afișat în magazinele Secom un ghid cu reguli de conduită, extrem de importante pentru menținerea ordinii, pentru protejarea personalului și a clienților.  

Am întrebat-o pe Lucia Costea, cofondator și CEO al Secom, dacă businessul pe care-l conduce se poate susține la nivel normal având în vedere situația actuală și care estimează că va fi impactul  COVID-19 asupra afacerii. 

Situația creată de epidemia de COVID-19 este cu siguranță o provocare, însă în momentul de față business-ul Secom funcționează în parametrii preconizați. Facem tot posibilul ca întreg portofoliul Secom să fie disponibil clienților noștri din toată țara, iar în funcție de dinamica evenimentelor la nivel național și internațional, vom lua deciziile de business corespunzătoare.

În ceea ce privește oamenii din Secom care lucrează de acasă, aceștia sunt în legătură permanentă cu colegii sau cu managerii de departament prin instrumente de video-conferință, într-un program de obiective pe termen scurt (săptămânale) care să asigure funcționarea normală a business-ului.

Momentan efectele negative asupra business-ului Secom sunt minime. Sperăm că situația generată de epidemia de COVID-19  va fi una temporară și că evoluția acesteia va fi stopată cât mai curând.

Metodologie pentru lucrul remote la Secom

Compania avea deja implementată o metodologie pentru lucrul remote. Dispune de sisteme informatice și tool-uri performante de Business Intelligence, astfel încât activitatea în sistem remote să se desfășoare în condiții similare modelului clasic, care presupune prezența la birou.

Standardele de securitate și GDPR în cazul angajaților care lucrează de acasă

Imediat cum a luat decizia de proteja echipa prin măsura muncii de acasă, managementul Secom a creat un flux dedicat de aprobare a telemuncii pentru perioada aceasta, prin care se asigură că toți angajații revizuiesc încă o dată normele și standardele implicate într-o astfel de măsură.

Pentru mai multe știri, informații și sfaturi pentru companii legate de continuitatea businessului în condițiile actualei pandemii COVID-19 accesează secțiunea specială BizRemote.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: