Bob Broderdorf, noul CEO global al Jeep
Reading Time: 2 minuteJeep a anunțat numirea lui Bob Broderdorf în funcția de Chief Executive Officer (CEO). Broderdorf, care a ocupat anterior funcția de vicepreședinte senior și șef al mărcii Jeep pentru America de Nord, vine cu o experiență de peste 25 de ani în conducerea unor branduri americane emblematice precum Ram și Dodge.
Bob Broderdorf are competențe dovedite în stimularea dezvoltării și a profitabilității prin relații puternice cu dealerii, marketing inovator și planificarea strategică a lansărilor.
Broderdorf îi succede fostului CEO Jeep, Antonio Filosa, care va continua să supervizeze mărcile Chrysler, Dodge, Jeep, și Ram din poziția sa de Chief Operating Officer (COO) al Stellantis pentru Regiunile Americii.
„Suntem încântați să îl desemnăm pe Bob să ducă mai departe legendarul brand Jeep în această perioadă de transformare”, a declarat Antonio Filosa, COO al Regiunilor Americii. „Având plăcerea de a colabora strâns cu el de-a lungul anilor, pot spune că am toată încrederea știindu-l pe Bob la conducere. Chiar din noiembrie 2024, Bob a crescut cota de piață a mărcii Jeep cu 16% și a redus stocurile cu peste 30% în SUA. Planul de dezvoltare pe care Bob l-a stabilit pentru America de Nord a creat o bază solidă pentru 2025 și aștept cu nerăbdare să continui să lucrez alături de el pentru a introduce mai multe vehicule marca Jeep, la nivel global decât am făcut-o vreodată până acum.”
Broderdorf va fi în fruntea unei noi echipe de conducere a mărcii Jeep, reunind operațiunile nord-americane și globale într-un singur grup care gestionează vânzările, operațiunile, produsele, comunicarea și marketingul. Astfel, Mike Koval a fost numit în funcția de vicepreședinte senior și director de vânzări al brandului. Înainte, Koval a fost vicepreședinte senior al Mopar în America de Nord și a ocupat anterior funcția de CEO al Ram, unde a supravegheat ani la rând succesul vânzărilor și creșterea cotei de piață.
Bob Broderdorf, CEO al mărcii Jeep
„Sunt onorat să preiau rolul de CEO al mărcii Jeep, pentru a construi pe fundația solidă realizată de Antonio și de echipă. Conducerea unui brand cu o istorie atât de bogată este atât un privilegiu, cât și o responsabilitate. În acest an, vom consolida marca printr-o investiție strategică de peste trei miliarde de dolari la nivelul întregii companii pentru a reconstrui încrederea dealerilor noștri și pentru a lansa noi produse care vor rezona cu clienții. Sunt încântat să lucrez în strânsă colaborare cu echipa noastră talentată pentru a asigura o evoluție transformațională a brandului Jeep.”
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz