Stiri

Bogdan Albu este noul Territory Channel Manager Kaspersky, pentru România, Bulgaria și Republica Moldova

Reading Time: 2 minute

Bogdan Albu a preluat poziția de Territory Channel Manager pentru România, Bulgaria și Republica Moldova, începând cu luna august a acestui an.

În cadrul acestei poziții, Bogdan se va ocupa de gestionarea comunicării cu partenerii și distribuitorii companiei, punând accentul pe răspunsul la nevoile acestora în materie de securitate, și va urmări strategiile de dezvoltare și de vânzări, în vederea îmbunătățirii aspectelor importante ce țin de activitatea companiei în regiune.

„Această numire este o provocare pentru mine, pe care îmi doresc să o dezvolt și prin intermediul căreia să contribui semnificativ în proiectele Kaspersky din România, Bulgaria și Republica Moldova. Sunt încrezător că experiența mea în industria IT, împreună cu expertiza Kaspersky, portofoliul de produse, și alături de echipa locală și cea regională, ne vor permite să oferim clienților noștri suportul și serviciile potrivite, asigurându-le siguranța într-o perioadă în care atacurile cibernetice sunt la ordinea zilei.”

Bogdan Albu, Territory Channel Manager pentru România, Bulgaria și Republica Moldova

Bogdan are o experiență extinsă de product management în companii de tehnologie, în care a avut diferite roluri, de la cele de business development și channel management, la unele de management și coordonare regională. Cariera sa include și o perioadă în care a făcut consultanță pe probleme de securitate cibernetică la nivel de Balcani, așa încât tranziția către Kaspersky a venit natural și valorificând cunoștințe și competențe acumulate de-a lungul mai multor ani.

Absolvent al Facultății de Comunicare și Relații Publice, Bogdan s-a concentrat de la bun început pe domeniul IT – promovând și comercializând noi tehnologii și soluții software – dar și pe modul în care este folosită tehnologia în prezent. A urmat o serie de training-uri și certificări de specialitate, inclusiv cele furnizate de Kaspersky, securitatea cibernetică devenind de multă vreme principalul său subiect de interes.

„Numirea lui Bogdan în această poziție evidențiază accentul pe care îl punem pe capacitatea de a răspunde la nevoile partenerilor într-un mod cât mai eficient, prin intermediul oamenilor care se implica activ în gestionarea unor strategii de comunicare și dezvoltare bine puse la punct. Experiența sa în domeniul IT, dorința constantă de a dezvolta proiecte relevante pentru evoluția companiei și implicarea în activitățile complexe, cu siguranță îl vor ajuta pe Bogdan să aducă o contribuție pozitivă în cadrul companiei, astfel încât să extindă prezența Kaspersky pe piețele din România, Bulgaria și Republica Moldova.”

Dragan Davidović, Territory Manager for Eastern Europe la Kaspersky

Kaspersky este o companie globală de securitate cibernetică și confidențialitate digitală fondată în 1997. Peste 400 de milioane de utilizatori folosesc tehnologiile Kaspersky, care protejează și 240.000 de clienți corporativi.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

23 de ore ago

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

2 zile ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

2 zile ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

2 zile ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

2 zile ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

2 zile ago