Borsec a primit si anul acesta validarea de Superbrand

Statutul de Superbrand a fost acordat in urma studiului de piata realizat de Superbrands Romania cu sprijinul IPSOS, pe un esantion de 1.500 de consumatori, luand in calcul criterii precum calitate, incredere si diferentiere pe piata.

Potrivit studiului, Borsec se bucura de un nivel de awareness exceptional, de peste 90% si este lider in categoria Ape minerale, mentinandu-si pozitia in toate editiile Consumer Superbrands desfasurate de catre Superbrands Romania. Lista initiala de cercetare a fost formata din aproape 1.500 de branduri, romanesti sau straine, care activeaza pe piata din Romania, impartite in mai mult de 50 de sectoare de business. Aceasta lista a intrat in evaluarea Consiliului Superbrands format anul acesta din 23 de membri, experti in management, marketing, comunicare si branding. Dupa evaluarea  Consiliului Superbrands, ce a avut la baza criteriile calitate, incredere si diferentiere pe piata, a rezultat o lista de 593 de branduri care au fost incluse in cercetarea in randul consumatorilor, esantionul fiind reprezentat de 1.500 de persoane din mediul urban. Dupa aceasta etapa a cercetarii, au fost validate de consumatorii romani drept Superbrands 300 de branduri. Borsec este cel mai titrat brand de apa minerala naturala din Romania, sarbatorind anul acesta 210 de imbuteliere industriala, de traditie si prestigiu.