Logo-ul Băncii Transilvania (BT) a fost redesenat pentru a simboliza distanțarea socială și pentru a le reaminti românilor că trebuie să păstreze distanța pentru a evita răspândirea COVID-19.
Banca s-a alăturat încă de la începutul acestei perioade măsurilor de distanțare socială. BT început cu recomăndarile pentru clienții care vin vin în sucursale și agenții, de a pastra distanța fața de alți clienți și față de colegii noștri, dar și cu work-from-home pentru o parte dintre angajați și un mod nou de a lucra împreună pentru cei care sunt la birou.
“Dorim să transmitem și altfel mesajul nostru despre noua realitate care e aceeași pentru toți, așa încât logo-ul nostru de pe profilul nostru de pe Twitter si Linkedin a fost redesenat și va rămâne așa o perioadă. Este un mesaj de responsabilitate, dar în același timp de speranță, de încredere că, deși pentru moment suntem separați, într-o zi vom fi din nou împreună. Visele au răbdare și ne așteaptă”, se arată în mesajul BT.
MOL România și Fundația Pentru Comunitate au deschis la Centrul de Cultură Urbană Casino din Cluj prima expoziție colectivă de…
Pentru toți cei care doresc să devină travel influencers, Kiwi.com, una dintre cele mai importante companii de travel-tech, revine cu…
În luna aprilie a acestui an s-au înregistrat cu 10% mai puține interacțiuni între chiriași și cei care publică anunțuri…
Toți cei care doresc să facă pasul spre antreprenoriat, antreprenorii la început de drum, dar și cei cu experiență care…
Kaufland România derulează, în perioada 6-12 mai, o nouă campanie de încurajare a reciclării: clienții care aduc la Kaufland recipientele…
Startup-ul fintech MetaWealth și One United Properties anunță un acord-cadru de 20 de milioane de euro pentru apartamente de închiriat,…