Bucharest International School of Management (BSIM) organizează o școală pentru liceenii care vor să contribuie la campaniile NEVERSEA
Reading Time: 2 minuteOrice licean care este pasionat de marketing și organizarea de evenimente de impact are acum ocazia să lucreze aplicat la următoarea campanie de promovare a unuia dintre cele mai faimoase festivaluri din Europa – NEVERSEA. Astfel, până la 16 ianuarie, liceenii se pot înscrie în școala de iarnă organizată de Bucharest International School of Management (BISM) în parteneriat cu echipa NEVERSEA. Evenimentul va avea loc pe 18 și 19 ianuarie 2025 la sediul BISM (Bd. Dacia 99), iar locurile sunt limitate la 56 de participanți. BISM oferă programe de facultate în Business Management, Digital Marketing și Events Management în parteneriat cu Abertay University din UK.
„Educația și colaborarea cu viitoarele generații de profesioniști sunt elemente fundamentale ale valorilor NEVERSEA. Ca unul dintre cele mai mari festivaluri de muzică de pe litoralul Europei, știm cât de important este o strategie de promovare bine gândită pentru succesul unui eveniment de o asemenea amploare. Suntem încântați să colaborăm cu tinerii talentați în cadrul acestui program și să le oferim acces la insight-uri exclusive despre ce înseamnă să construiești și să promovezi o experiență memorabilă, care atrage zeci de mii de oameni din întreaga lume.”, spune Andrei Nebunoiu, Brand Manager NEVERSEA.
Agenda evenimentului include sesiuni de marketing, activități practice și oportunități de networking cu profesioniști din industrie. Cu un număr limitat de doar 56 de locuri, participanții vor beneficia de o experiență educațională intensă, la finalul căreia vor primi diplome de participare care vor reprezenta un atuu pentru CV-urile lor și vor avea șansa să câștige premii oferite de UNTOLD Universe, precum un apartament pe durata festivalului, abonamente VIP și General Access.
„Prin inițiativa BISM Winter School x NEVERSEA, ne propunem să oferim liceenilor o experiență educațională unică, care combină teoria cu practica, într-un domeniu dinamic precum marketingul de eveniment. Participanții vor avea ocazia să exploreze procesele creative și strategice din spatele succesului unui brand internațional, cum este NEVERSEA, și să învețe direct de la profesioniști cu experiență în industrie. Școala de iarnă pune accent pe dezvoltarea gândirii critice, a abilităților de colaborare și a creativității, esențiale pentru viitorul oricărei cariere.”, completează Laura Lăzărescu, CEO BISM.
Prin acest program, BISM își propune să ofere elevilor o înțelegere profundă a marketing-ului aplicat în industria festivalurilor, contribuind la dezvoltarea abilităților creative și strategice ale acestora.
Mai multe detalii și informații despre înscrieri se găsesc pe pagina oficială a evenimentului.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz