Marketing Stiri

Burse pentru talente

26 sept. 2014 < 1 min

Burse pentru talente

Reading Time: < 1 minut

„Preselectii de talente” este noua campanie Provident, semnata Jazz, si are la baza o serie de filme scurte pentru internet care promoveaza bursele anuale stART, un program realizat in parteneriat cu Scoala de Valori si cu sprijinul Ministerului Educatiei Nationale.

Prin acest program, 50 de tineri cu varste cuprinse intre 14 si 18 ani, talentati la muzica, pictura sau desen, vor beneficia, in perioada 1 noiembrie 2014 – 31 octombrie 2015, de burse in valoare totala de 35.000 euro pentru dezvoltarea talentului lor.

In cele trei executii, angajatii Provident isi demonstreaza pasiunea pentru arta, dublata de o comica lipsa de talent. Conceptul creativ este exprimat elocvent de line-ul final al spoturilor: „Suntem pasionati de arta, nu si talentati. De aceea, am ales sa ii sustinem pe cei care sunt si una, si alta.”

Spoturile au fost filmate intr-o singura zi-maraton si au fost regizate de Valentin Suciu, Creative Partner Jazz.

Campania are atat o componenta online, prin cele 3 filme dedicate fiecarei arii (desen, pictura si muzica), cat si una offline, sustinuta prin materiale print (postere, fluturasi) distribuite in institutiile de invatamant cu profil artistic.

Inscrierile pentru bursele start continua pana pe 15 octombrie 2014, iar castigatorii vor fi anuntati pe 1 noiembrie.

Echipa implicata in realizarea campaniei:

Provident: departamentele de marketing de comunicare.

Jazz: Octavian Belintan (Senior Art Director), Roxana Panaitescu (Senior Copywriter), Cristina Tupita (Junior Art Director), Valentin Suciu (Creative Partner), Cristina Lungu (Account Executive), Loredana Banica (Client Service Director).

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: