Echipa brandului • calif (punctcalif) a oferit un adevărat spectacol vizual, ieri, la Social Media Seaside Camp: cinci parașutiști au aterizat la punct fix în spațiul Marina Limanu.
Calif a zis punct și de la capăt și a dat reset brandului: o nouă identitate vizuală, un nou concept de restaurant și un nou public căruia i se adresează: generația Z. Lansarea „manifestului culinar” al generației Z a fost și ea făcută într-un mod inedit.
Punct calif este un brand curajos, care a ales aproape întotdeauna calea neconvențională, atât ca strategie de business, cât și ca strategie de marketing. Astfel, au decis să lanseze noul manifest de brand la conferința Social Media Seaside Camp, prima tabără de social media marketing dedicată conținutului vizual, organizată de revista Biz.
Ca parte a campaniei de lansare .calif, artistul de nouă generație Psihotrop a realizat o piesă manifest, însoțită de un videoclip. Acest manifest a fost adus pe un stick la Social Media Seaside Camp de către o echipă de cinci parașutiști care au aterizat la punct fix pe o pernă albă de 8 metri. În timpul saltului, parașutiștii au activat fumigene colorate în roșu și albastru, ceea ce a făcut ca efectul vizual să fie cu atât mai spectaculos.
Psihotrop a încărcat manifestul, în premieră, pe conturile de Social Media și YouTube • calif, întreaga acțiune fiind surprinsă printr-un live pe Facebook • calif, dar și live-urile influencerilor care au participat la tabără.
Ascultă piesa aici:
Producție: Loops Production (https://www.facebook.com/loopsproduction/)
Regie: SAN (https://www.facebook.com/SANstuff/)
Agenție de Publicitate: Mainstage The Agency (https://www.facebook.com/Mainstagetheagency/)
Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…
Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…
Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…
Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…
AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…
Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…