Din noua poziție, Călin Clej va fi responsabil de dezvoltarea viziunii de lider global a brandului, dar și de elaborarea strategiilor de marketing și activărilor de brand pentru Huawei Consumer Business Group România, precum și de adaptarea capabilităților echipei de marketing către dezvoltarea și managementul integrat al mixului de marketing centrat pe profilul local al utilizatorului final.
Călin Clej are peste 17 ani de experiență în marketing strategic, în crearea și consolidarea imaginii de brand, dar și cunoștințe solide în industria produselor de larg consum.
Huawei Consumer BG, al doilea cel mai mare producător de smartphone-uri din lume, oferă o gamă largă de produse, de la smartphone-uri, PC-uri, tablete, gadgeturi portabile, produse de rețelistică și dispozitive destinate întregii familii, până la servicii de stocare tip cloud. Huawei are 180.000 de angajați și gestionând operațiuni în peste 170 de țări.
Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…
Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…
Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…
Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…
AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…
Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…