Călin Clej, noul Director de Marketing al Huawei CBG România

Călin Clej, noul Director de Marketing al Huawei CBG România

Călin Clej, fost director de marketing al PepsiCo Greater Balkans Beverages & SEE Franchise, preia poziția de director de marketing al Huawei Consumer Business Group România. Din noua poziție, Călin Clej va fi responsabil de dezvoltarea viziunii de lider global a brandului, dar și de elaborarea strategiilor de marketing și activărilor de brand pentru Huawei Consumer Business Group România, precum

PepsiCo continuă să susțină UEFA

PepsiCo continuă să susțină UEFA

PepsiCo și Liga Campionilor UEFA continuă parteneriatul încă trei ani de acum înainte. Şase dintre brandurile companiei vor susţine evenimentul până în finala din 2021. Pepsi, Lay’s, Gatorade, Doritos, 7UP şi Ruffles sunt brandurile incluse în acest parteneriat și își vor începe activitățile dedicate acestei competiții odată cu desfăşurarea fazelor eliminatorii, în următoarele săptămâni. În cadrul parteneriatului reînnoit, PepsiCo şi

Pepsi cu #spiritliber in Vama

Pepsi cu #spiritliber in Vama

Vineri, 22 iulie 2016, Pepsi, impreuna cu trupa Vama, i-a provocat pe toti cei prezenti la concertul din Fabrica sa experimenze definitia unui #spiritliber. In timpul concertului, Tudor Chirila s-a oprit din cantat “Vara asta” si i-a anuntat pe cei prezenti ca Pepsi le-a pregatit o propunere de nerefuzat: cei cu #spiritliber sunt invitati sa continue concertul alaturi de ei

#pepsi #50deanidespiritliber

#pepsi #50deanidespiritliber

Anul acesta Pepsi aniverseaza 50 de ani de spirit liber in Romania printr-o campanie care incurajeaza romanii pe tot parcursul anului sa puna  pasiunea mai presus de orice, sa isi depaseasca limitele, provocand regulile si status quo-ul. O parte importanta a campaniei se deruleaza in online. Pepsi a lansat recent video-ul  “50 de ani de frumusete si stil in Romania”,

Un roman, printre semifinalistii competitiei “Crash the Super Bowl”

Un roman, printre semifinalistii competitiei “Crash the Super Bowl”

Brandul Doritos din portofoliul PepsiCo a dezvaluit numele celor 50 de semifinalisti din toate tarile lumii care au intrat in cursa pentru premiul cel mare in cadrul competitiei pentru cea de-a zecea si ultima editie “Crash the Super Bowl”. Cele 50 de reclame semifinaliste provin din sapte tari si au fost selectate dintr-un total de aproximativ 4.500 de reclame inscrise

Campania Pepsi Challenge, la final

Campania Pepsi Challenge, la final

Ultimul capitol al campaniei globale Pepsi Challenge din 2015 reuneste consumatorii din Romania si din intreaga lume in Black Knight Decoded, un scurtmetraj filmat de camerele video Urthecast, aflate la bordul Statiei Spatiale Internationale Naratiunea se invarte in jurul a ceea ce multi considera o entitate misterioasa, satelitul Black Knight. David Oyelowo, nominalizat la Golden Globes, castigatoarea SAG Award Freida

Design creat de consumatori

Design creat de consumatori

Pepsi a lansat pe piata din Romania un milion de doze cu trei designuri noi, realizate de 3 consumatori romani in cadrul unei competitii desfasurate pe www.acceptaprovocarea.ro. Concursul, parte din campania globala Pepsi Challenge, a invitat fanii brandului sa deseneze un nou ambalaj pentru doza de Pepsi, intr-o aplicatie speciala gazduita pe site-ul campaniei. Cele mai creative trei propuneri au fost

Doritos pune un milion de dolari la bataie

Doritos pune un milion de dolari la bataie

Brandul Doritos, din portofoliul PepsiCo, invita fanii din intreaga lume, inclusiv din Romania, sa creeze un spot publicitar original ce va intra in cursa marelui premiu de un milion de dolari si ocazia unica de a colabora cu Warner Bros. Pictures, DC Entertainment si regizorul Zack Snyder. Detaliile colaborarii vor fi stabilite si in functie de preferintele castigatorului. Spoturile realizate

Cu cartile pe masa

Cu cartile pe masa

Cu o experienta de 15 ani in marketing, din care ultimii 13 in cadrul aceleiasi companii, Calin Clej a ajuns la maturitatea profesionala care-l indreptateste sa faca o radiografie a industriei romanesti de marketing si comunicare.   Din interactiunea avuta de-a lungul anilor cu agentiile, dar si din perspectiva regionala la care este expus in noua pozitie pe care a preluat-o

100.000 de romani au acceptat Marea Provocare

100.000 de romani au acceptat Marea Provocare

Intr-o initiativa fara precedent in Romania, Pepsi a invitat romanii sa descopere gustul de cola preferat. Sub sloganul „Accepta Marea Provocare Pepsiˮ, cea mai mare campanie de activare a brandului de pana acum a reunit 100.885 de participanti, din care 61,9%* au ales, pe nevazute, gustul Pepsi. In cadrul campaniei, Pepsi a desfasurat 270 de activari in perioada iunie –