Campania ARO. De bază prin casă

METRO Cash & Carry România a lansat o campanie pentru readucerea mărcii proprie ARO în atenția consumatorilor. Propunerea strategică a avut la bază un insight potrivit căruia majoritatea oamenilor tind să aleagă, în general, produsele în funcție de cel mai bun raport calitate – preț, păstrând prețul ca principal criteriu. Categoria ieftin și bun reprezintă o adevărată provocare din punctul de vedere al comunicării, pentru că cele două cuvinte sunt antonime în mintea consumatorului. Cu toate acestea, ARO și-a propus să deservească nevoile de bază dintr-o casă, oferind consumatorilor cele mai bune rezultate pentru produsele sale din categoria prim preț. Astfel, abordarea strategică subliniază faptul că încrederea în calitatea produselor ARO nu se construiește în funcție de preț, ci în funcție de cât de bine își îndeplinesc rolul.

Mesajul umbrela al campaniei “ARO. De bază prin casă”, se referă tocmai la ocaziile de consum uzuale, unde funcționalitatea și simplitatea produsului primează.

Mesajul se regăsește în executii TV de 30s și 20s care aduc în scenă 4 produse vedetă: găleata, tableta de ciocolată, făina și ouăle. Ele sunt prezentate într-o manieră (auto)ironică și cu o sinceritate dusă la extrem, prin intermediul calităților lor senzațional de…banale.  De exemplu: găleata ARO este senzațională pentru că ține apa în ea; oul ARO este senzațional pentru că fiebe dacă este pus în apă fiartă; făina ARO este senzațională pentru că se lipește de pește sau tableta de ciocolată ARO care este senzațională pentru că potolește pofta de dulce etc.

“Am ales o abordare neobișnuită și amuzantă care să dărâme mitul conform căruia produsele simple, de bază, sunt plictisitoare și dificil de comunicat într-o manieră creativă. Așa că am construit un concept care să arate cât de senzațional de simple sunt și cât de bine își îndeplinesc rolul. Mesajul final al spoturilor <<La cât de puțin costă, își fac treaba senzațional>> reflecta exact principalele atribute ale produselor ARO, dar și raportul optim care stă la baza calității garantate ARO”, a declarat Marina Zara, Head of Marketing, METRO.

Campania, care a fost realizată în parteneriat cu agenția Geometry România, atinge atât canalele de media tradiționale, prin executii TV (difuzate pe stațiile cu audiență largă, națională), radio (difuzate național), cat si mediul digital, pe toate canalele proprii METRO.

Spoturile campaniei: 

Principalul diferențiator al mărcii ARO este paleta variată de articole (peste 1.000 de articole) din diferite categorii, atât alimentare, cât și non-alimentare, care se adresează clienților revânzători și răspund tuturor nevoilor de bază dintr-o gospodărie.