Stiri MarComm

Campania #tucucinealergi? aduce împreună sportivi de performanță și sportivi amatori printr-o leapșă virtuală inițiată de David Popovici și Raiffeisen Bank

3 oct. 2023 2 min

Campania #tucucinealergi? aduce împreună sportivi de performanță și sportivi amatori printr-o leapșă virtuală inițiată de David Popovici și Raiffeisen Bank

Reading Time: 2 minute

Pentru a celebra ediția de anul acesta a Bucharest Marathon, Raiffeisen Bank, partener și prieten de durată al maratonului, s-a alăturat cursei și comunității alergătorilor, împreună cu David Popovici.

Astfel, a luat naștere campania #tucucinealergi, prin care David ne invită să îndrăznim să credem în povestea unui vis devenit realitate, împreună cu emoțiile și elementele esențiale care stau în spatele atingerii unui obiectiv ambițios: alegerea unui curse la Raiffeisen Bank Bucharest Marathon.

Promovarea sportului ca stil de viață sănătos este una din direcțiile strategice de implicare în comunitate ale companiei Raiffeisen Bank. De la prima ediție, de peste 11 ani, Raiffeisen Bank este partener al Bucharest Marathon, o competiție dedicată tuturor pasionaților de alergare și care se va desfășura pe 14-15 octombrie 2023.

“Primul pas atunci când vrei să faci ceva mai mare decât tine este să găsești oamenii potriviți, care să te ajute să-ți duci planul mai departe. Eu mi-am găsit antrenorul potrivit. Pentru lucrurile pe care nu le știu încă, mi-am găsit partenerul potrivit – Raiffeisen Bank”, astfel a deschis David Popovici invitația către toți cei care își doresc să alerge la Raiffeisen Bank Bucharest Marathon.

Alături de partenerul Raiffeisen Bank și David Popovici este și Raluca Kișescu, o alergătoare obișnuită de 47 de ani, recunoscută după costumația de unicorn, dar cunoscută mult timp ca Director de Marketing Avon. Fata cu scutire la sport și corporatistă pe tocuri s-a apucat serios de alergat la peste 40 de ani și a bifat în șase ani 9 semi-maratoane și 3 maratoane. Cinci din cele douăsprezece curse oficiale au fost în cadrul Raiffeisen Bank Bucharest Marathon. Raluca este și ambasador al Bucharest Running Club.

Povestea ei va inspira și alți oameni să îndrăznească să viseze să devină alergători amatori indiferent de vârstă.

Poate Malcom Gladwell chiar are dreptate: după șase ani de alergat în mod constant și două cărți publicate, am primit cu bucurie invitația Raiffeisen Bank de a crea împreună o campanie virală de promovare a participării la Bucharest Marathon 2023. Este pentru prima dată când pot îmbina toate cele trei lucruri care mă definesc: marketing, scris și alergat. Pot spune că prin campania #tucucinealergi mi-am găsit #partenerulpotrivit”, a declarat Raluca Kișescu.

“Suntem bucuroși de entuziasmul creat în jurul campaniei #tucucinealergi care ne-a confirmat faptul că fiecare dintre noi are nevoie uneori de un mic impuls dar și de susținere pentru a îndrăzni să devină alergător. Haideți alături de noi, să fim cât mai mulți la linia de start, pe 14 și 15 octombrie la Raiffeisen Bank Bucharest Marathon!”

Laura Mihăilă, Director Marketing, Comunicare și CX Raiffeisen Bank România

Campania #tucucinealergi este o invitație deschisă tuturor persoanelor care, în orice moment al vieții, au curajul să-și seteze obiective îndrăznețe și, cu distracție și perseverență, să pornească într-o cursă pentru a le atinge. Este despre a-ți găsi un partener alături de care să duci la capăt acest obiectiv și despre bucuria împărtășirii succesului.

Array

Articole pe aceeași temă: