Publicitate

Să câștigi este mult mai simplu cu noua campanie Altex și Media Galaxy semnată DDB România

Reading Time: 3 minute

De cele mai multe ori nu avem încredere în concursuri sau promoții pentru că ne imaginăm că este greu să câștigăm ceva. Dar acesta este doar un mit, iar noua campanie promoțională Altex și Media Galaxy vine să îl spulbere.

Campania desfășurată în perioada 9 februarie – 1 martie aduce în atenția clienților un mecanism foarte simplu: te loghezi în contul tău Altex sau Media Galaxy și cumperi online sau din magazine și poți câștiga toți banii înapoi. Premiul este acordat sub formă de voucher care poate fi folosit ulterior pentru achiziții timp de 1 an, unde altundeva decât la Altex sau Media Galaxy.

Șansele de câștig sunt mai mari ca niciodată: 1 din 100 să îți recuperezi suma pe care ai cheltuit-o.

„Fiind lider pe piața de retail din România ne-am propus mereu să fim primii în inițiative noi, să venim cu idei noi, să inovăm mereu prin zona de produse și servicii oferite. Cu ajutorul actualei campanii promoționale, continuăm să fim un trend setter pe piața de retail si să aducem în atenția clienților o campanie originală cu un număr mare de șanse de câștig pentru consumator. Mereu cu zâmbetul pe buze și privind viața cu veselie și optimism,” a spus Carmen Căpitănescu, Director Marketing Altex România.

„Într-un teritoriu de joacă comun Altex și Media Galaxy, am ales să dramatizăm principalul hook: șansele foarte mari de câștig, 1 la 100. Ca un exercițiu de imaginație, la 1 million de clienți participanți la promoție, vor fi premiați 10.000 clienți. Suficient de mulți încât ar putea fi printre ei mulți cunoscuți, chiar și colegi de birou, cum bine ilustrează și spotul. Am continuat să mergem pe factorul surpriză și să folosim umorul, pentru a ajunge cel mai repede la sufletul consumatorului,” a declarat Roxana Ţâmpău, Managing Director DDB România.

Campania promoțională beneficiază de suport TV, online si offline (digital, magazine Altex și Media Galaxy).

Echipele care au realizat campania sunt formate din:

Altex & Media Galaxy

Carmen Căpitănescu – Director Marketing Altex;

Mihaela Petrică – Marketing Campaign Manager Altex;

Ioana Scheau– Marketing Campaign Manager Altex

DDB România

Alex Tocilescu – Group Creative Director

Mihai Calotă – Group Creative Director

Roxana Niță – Creative Director

Karina Condei – Strategic Planner

Cătălina Biro – Account Director

Roxana Ţâmpău – Managing Director

Altex este lider pe piața de retail din România, cu peste 125 de magazine deschise în țară. În aproape trei decenii de la ȋnființare, Altex s-a transformat dintr-un business local de import de televizoare, ȋn liderul pieței de produse electronice, electrocasnice, IT&C și multimedia din România. 

Încă de la ȋnceput, compania Altex și-a propus să ofere produse de calitate adecvate nevoilor consumatorilor și soluții de finanțare accesibile. 

Serviciul de 2X diferența versus alte magazine online sau offline asigură clienților cel mai mic preț din România. 

Altex și-a diversificat, de-a lungul timpului, și serviciile, nu doar produsele. Pentru a-și ajuta clienții să aibă acces la finanțare, Altex a înființat Credex, o companie de credite de consum, care oferă soluții optime de finanțare la dobânzi scăzute, pentru achiziția articolelor de pe website și din rețeaua națională de magazine. Din 2021, prin serviciul Altex Travel, clienții Altex au posibilitatea să ȋşi achiziționeze vacanțe direct din magazinele Altex și Media Galaxy, dar și online.

DDB România este agenția de creație și membră TheGroup. TheGroup este liderul industriei de comunicare din România, ce include agenții specializate în servicii de creație, media, digital, branding, relații publice, producție, marketing experiențial și evenimente speciale.  

Romanita Oprea

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

12 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

12 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

13 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

13 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

13 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

13 ore ago