Marketing Stiri

Campanie de imagine bazata pe cazuri reale

23 iun. 2015 < 1 min

Campanie de imagine bazata pe cazuri reale

Reading Time: < 1 minut

Reteaua de sanatate Regina Maria a lansat campania de imagine “Cei mai buni medici”, ce are la baza cazuri reale ale unor pacienti tratati in retea, transpuse in trei spoturi video, aratand astfel ca munca unor medici buni, care trateaza sau pun diagnostice corecte, nu lasa urme.

Conceptul de comunicare al campaniei este “Munca unui medic bun nu lasa urme”, iar toate cele trei spoturi au la baza cazuri reale cu care s-au confruntat medicii retelei de-a lungul timpului: o mana salvata printr-o interventie intrauterina; un genunchi perfect, ca urmare a unui implant de menisc artificial, si un copil operat in a doua zi de viata, care se poate bucura acum de jocurile copilariei.

Cele trei spoturi ale campaniei pot fi vizionate pe principalele statii TV si alte portaluri, pe site-ul Retelei de Sanatate Regina Maria, pe pagina de Facebook a Retelei de sanatate Regina Maria si pe canalul propriu de Youtube:

Reteaua de sanatate Regina Maria este cea mai extinsa retea de servicii medicale private din Romania, cu peste 3000 de angajati. Reteaua deserveste peste 1,2 milioane de pacienti retail si are un portofoliu de peste 275.000 de abonamente corporate. In cifre, reteaua de sanatate Regina Maria inseamna: 21 locatii proprii, 4 spitale, 2  maternitati, 5  campusuri medicale, 5 centre de imagistica, 11 laboratoare acreditate, banca proprie de celule stem si peste 180 de policlinici partenere in tara.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: