HUGO BOSS a anunțat o colaborare globală, pe termen lung cu David Beckham pentru brandul BOSS. Această colaborare se va reflecta în colecțiile BOSS Menswear mulți ani de acum înainte.
În ceea ce privește scopul, colaborarea este prima de acest gen pentru BOSS Menswear și va aduce designuri inovatoare și captivante, care reflectă valorile de stil și estetică ale lui David Beckham și ale brandului BOSS, fiind pe gustul unui public global extins.
În anii următori, parteneriatul strategic va include colecții capsulă și de sezon create și curate de David Beckham, inspirate de o viață de stil în toate stadiile de concept și design. Colecțiile vor fi reprezentative pentru stilul său personal, dar și pentru poziționarea de lifestyle premium BOSS și angajamentul brandului pentru excelență, cea mai înaltă calitate și design rafinat. Colaborarea se va concentra atât pe îmbrăcăminte formală, cât și casual pentru bărbați, cu prima colecție prezentată clienților în sezonul primăvară / vară 2025, cu David, care va apărea deja în campania globală a brandului în sezonul toamnă / iarnă a acestui an.
“David Beckham este un adevărat icon global, atât în sport, cât și în fashion. Cu spiritul său distinctiv antreprenorial și pasiunea autentică pentru fashion, el încorporează impecabil valorile brandului BOSS. Suntem nerăbdători să vedem prima colecție prinzând viață și să lucrăm îndeaproape cu David pe parcursul următorilor ani,” spune Daniel Grieder, CEO HUGO BOSS.
“În ultimii ani, am vrut să investesc mai mult timp în zona de design și fashion, dar am vrut să mă asigur că lucrez cu un brand și o echipă care pot crea ceva cu adevărat global și de impact. Mi-a făcut o reală plăcere colaborarea cu BOSS de până acum și am fost impresionat de ambiția, creativitatea și dorința de a excela a echipei. Sunt încântat să vă prezint ce am lucrat până acum, inclusiv campania toamnă / iarnă 2024 ca prim pas în parteneriatul nostru pe termen lung,” spune David Beckham.
Continuând tradiția de a da înapoi comunității, mișcarea globală Love Button, în colaborare cu faimoasa trupă Coldplay, va face voluntariat…
difrnt, agenția de digital marketing care acționează ca o echipă full service pentru partenerii ei, anunță o schimbare majoră în…
În primul an de funcționare, IKEA Timișoara, magazin deschis pe 8 iunie 2023 după o investiție de 60 de milioane…
Telekom Romania Mobile lansează o nouă ofertă specială, atât la abonament cât și la cartela preplătită, la prețul promoțional de…
Reading Time: 2 minute The Underground Youth revine la București
Comisia Europeană a aprobat miercuri, în temeiul regulamentului UE privind fuziunile, preluarea băncii româneşti Alpha Bank Romania S.A. de către…