Companii

Care sunt câștigătorii IAB MIXX Awards 2020

Reading Time: 4 minute

În cadrul Galei IAB MIXX Awards 2020 – un festin al livrărilor personale, într-un an dominat de distanțare socială – din data de 16 decembrie au fost anunțate campaniile digitale ale anului, care s-au remarcat prin excelență în abordarea și integrarea canalelor digitale.

Din peste 110 înscrieri în cele 15 categorii de concurs, provenind de la 19 agenții și un ONG, cei 65 de membrii ai juriului au desemnat câștigătorii ediției a 9-a a IAB MIXX Awards, una dintre cele mai provocatoare ediții ale acestui festival:

  • The Juiciest Brand Advertising Campaign:

Nu știm! Noi doar punem întrebări! / Client: catmobile.ro /Agenție: Sector 7

  • The Most Satious Direct response/Lead Generation Campaign:

How to scale based on abandoners/ Client Orange YOXO/ Agenție: Data Revolt

  • The Most Appetising Video Advertising Campaign:

Nu știm! Noi doar punem întrebări! / Client: catmobile.ro /Agenție: Sector 7

  • The Most Delicious Social Media Campaign:

Mix up your Summer / Client; PepsiCo – Mirinda/ Agenție: L2 Agency

  • The Yummy-est Search Advertising Campaign:

Webdigital & Dualstore – Generating over 3500% ROAS / Client: Dualstore/ Agenție: Webdigital

  • The Scrumptious Branded Content Campaign:

Eduard, the Urban Farmer/ Client: Macromex – Edenia/ Agenție: Saatchi&Saatchi + The Geeks

  • The Crispiest Native Advertising Campaign:

Star Krax x Junimea – Branded meme partnership/ Client: StarKrax / Agenție: Friends TBWA

  • The most succulent Virtual and Augmented Reality Campaign:

Carmol – Cool Massage/ Client: Carmol/ Agenție: Tuio

  • The Mesmerizing Most Effective Campaign:

How to scale based on abandoners/ Client; Orange YOXO/ Agenție: Data Revolt

  • The most flavoured Integrated Advertising Campaign:

Nu știm! Noi doar punem întrebări! / Client: catmobile.ro /Agenție: Sector 7

  • The most delectable Effective Use of Data:

How to scale based on abandoners/ Client: Orange YOXO/ Agenție: Data Revolt

  • The Spiciest Influencer Marketing Campaign:

Nu știm! Noi doar punem întrebări! / Client: catmobile.ro /Agenție: Sector 7

  • The most Tasty Influencer Social Responsibility Campaign:

A fearless World / Client: Salvați copiii/ Agenție: Kubis

  • The Mouthwatering non-profit/Corporate Social Responsibility Campaign:

A fearless World / Client: Salvați copiii/ Agenție: Kubis

  • The Heavenly Product Innovation Campaign:

“Bring that moment home” QLED 8k Launch/ Client: Samsung Romania/ Agenție: Publicis

Marele premiu – Best MIXX Awards – a fost adjudecat de campania Nu știm! Noi doar punem întrebări! / Client: catmobile.ro /Agenție: Sector 7 – campania care a luat și cele mai multe premii la categoriile la care a fost înscrisă.

Caracteristicile anului 2020 reflectate în înscrieri: accentul s-a pus pe eficiență, video și social media.

Cele mai multe și savuroase înscrieri din competiție s-au înregistrat în categoriile Most Effective Campaign (16 campanii înscrise),  Video (14 campanii) și Social Media (12 campanii), reflectând foarte bine trăsăturile de comunicare ale acestui an special.

Gazda evenimentului a fost Matei Dima – BRomania – Content Creator, Comedian, Actor, Film Producer & Director cel care din postura de Maestru „bucătar” al Galei IAB MIXX Awards 2020 a coordonat, timp de 3 ore jumătate, maratonul livrării trofeelor cu ingredientele potrivite unui eveniment inedit, alături de Andrei Dragu, Event Director MIXX Awards, VP al IAB România și Business Development Director V8 Interactive.

3 echipe de livratori au dus la ușa fiecărui câștigător trofeele IAB MIXX Awards 2020, întocmai ca un „pachet”, cu ajutorul mașinilor electrice Zoe puse la dispoziție de partenerul tradițional de mobilitate al Festivalului, Renault. Livrarea trofeelor MIXX Awards a fost difuzată online din studiourile MarcomHub.

Festinul Galei a fost urmărit de public, live, pe Facebook, în timp ce, în studioul Marcom Hub, câțiva specialiști din digital au discutat despre campaniile românești în viziune europeană, provocările anului ce tocmai se încheie și câteva gânduri pentru anul 2021. Marcom Hub a fost partener de streaming online și organizare hibridă a festivalului  IAB MIXX Awards, iar anul acesta a remodelat comunicarea pentru a o adapta noului mod de a lucra și de a trăi: fie el 100% online, fie hibrid.

Ca în fiecare an, câștigătorii IAB MIXX România se pot duce mai departe la MIXX Awards Europe! Înscrierile pentru acest festival vor începe în februarie 2021. Este unul dintre principalele atuuri ale singurului Festival Internațional din România de Digital și Marketing Interactiv.

Sponsorii IAB MIXX Awards România 2020 au fost Teads, Adform, Httpool, Dată Revolt, Youtube, Renault,  Reefkig, V8 Interactive, Therefour – Brand Strategists, Dev51 și partener de streaming online și organizare hibridă a festivalului – MarcomHub

Parteneri media: IQads, IQads News, Smark, Ringier, ProTV, Revista BIZ și Business Review.

IAB MIXX Awards este o competiție internațională, care celebrează cele mai creative și de impact campanii de publicitate din mediul online. Premiile MIXX Awards sunt organizate de reprezentanții locali ai IAB (Interactive Advertising Bureau) și au loc anual în țări precum SUA, Italia, Belgia, Turcia, Polonia, Serbia, Suedia, Rusia etc, fiind considerate pe plan internațional unele dintre cele mai importante distincții ale publicității online. Asociația IAB România derulează evenimentul IAB MIXX Awards începând cu anul 2012 – fiind singurul concurs din România derulat strict la nivel de industrie, fără scop comercial și având recunoaștere internațională. Structura și formatul evenimentului sunt sub licență IAB US – desfășurându-se sub aceleași criterii la nivel internațional.

Prin intermediul competiției IAB MIXX Awards, Asociația IAB și-a propus recunoașterea și promovarea celor mai creative lucrări în domeniul publicității online, utilizarea cât mai creativă și inovatoare a canalelor digitale existente pentru atingerea obiectivelor mărcilor și advertiserilor și dezvoltarea creativității proiectelor digitale. Specialiștii implicați în cele 9 ediții ale competiției derulate până acum sunt profesioniști cu peste 10 ani experiență în agenții de publicitate, departamente de marketing ale unora dintre cele mai mari companii locale și internaționale; de asemenea, juriul este format atât din specialiști locali cât și internaționali de renume. Criteriile de jurizare pun accent atât pe eficientă campaniilor cât și pe creativitate. Premiile IAB MIXX Awards reprezintă un pas important pentru industria de advertising digital din România, pentru că încurajează și răsplătesc excelența în utilizarea mediului online că instrument de comunicare și în crearea unor branduri digitale puternice. Agenții câștigătoare a unuia sau mai multor trofee MIXX Awards la nivel local și mondial, de-a lungul timpului! (și care s-au și lăudat cu ele): AKQA, We are Social, Mindshare Worldwide, Geometry Global, Digital Star, Interactions, BBDO, Leo Burnett, Digitas, Wundermann, Isobar, R/GA, Droga5, MEC Global, Starcom Mediavest, Razorfish, Young&Rubicam și altele.

Team

Recent Posts

Peste 1 milion de clienți ING Bank au beneficiat de protecție financiară din asigurări NN

NN România și ING Bank România au susținut peste 1 milion de clienți să beneficieze de protecție financiară prin soluțiile…

3 ore ago

Programul BCR de Paște: ce sucursale rămân deschise

Banca Comercială Română (BCR) anunță că de 1 mai 2024, precum și în perioada Sărbătorilor de Paște (3-6 mai), rămâne…

3 ore ago

Glovo: Ce deserturi au comandat românii în zilele de Paște 

Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, a realizat o analiză privind cele mai comandate…

3 ore ago

Iberdrola părăsește România, după ce a vândut Eolica Dobrogea One către Premier Energy Group, pentru 88 mil. euro

Spaniolii de la Iberdrola au vândut compania Eolica Dobrogea One, producător de energie eoliană cu o capacitate de 80 MW,…

3 ore ago

TAROM va primi ajutor financiar din partea statului român în valoare de peste 95,3 mil. euro

Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române, TAROM, va primi un ajutor financiar din partea statului român, în valoare de aproximativ…

3 ore ago

Extinderea startup-ului theCoRD vizează 10 țări până la finalul lui 2024

Startup-ul românesc theCoRD, care a lansat o soluție AI de team coaching estimează că, până la finalul anului, produsul său…

3 ore ago