Evenimente parteneri MarComm Stiri

2 decembrie, data limită pentru înscrieri la IAB MIXX AWARDS Romania 2020

26 nov. 2020 4 min

2 decembrie, data limită pentru înscrieri la IAB MIXX AWARDS Romania 2020

Reading Time: 4 minute

Cei care încă nu și-au înscris lucrările, o mai puteți face până în data de 2 decembrie 2020. Trebuie menționat că pentru prima dată în cadrul festivalului MIXX Awards România sunt alocate 2 categorii dedicate Influencer Marketing – una dedicată comunicării de brand și una pentru campaniile cu impact social. Gala IAB MIXX AWARDS are loc pe 16 decembrie 2020, de la ora 16.30.

Începând cu anul acesta structura categoriilor la IAB MIXX Awards a fost regândită – atât pentru a reflectă mai bine realitatea industriei, cât și pentru a fi mai bine aliniată cu structura festivalului la nivel european.

Sub denumirea de “The Spiciest Influencer Marketing Campaign”, categoria Influencer Marketing se adresează acelor campanii care, prin intermediul acestui canal de comunicare au generat și obținut interacțiune cu utilizatorul, în concordanță cu obiectivele de brand, respectând totodată regulile și bunele practici ale comunicării prin influenceri.

A două categorie dedicată comunicării prin intermediul influencerilor (The most Tasty Influencer Social Responsibility Campaign) se referă la campaniile care au avut că obiectiv obținerea unui impact pozitiv la nivelul comportamentului consumatorilor, prin intermediul și inspirați de influenceri și/ sau campanii care, cu ajutorul influencerilor promovează și comunică o cauza socială.

Din juriul IAB MIXX Awards de anul acesta fac parte: Marie Séphériades (Regional Partner Sales Director @Spotify), Filip Beznicki (Digital Strategy Director @Havas Media Group), Andreas Staios (Digital Director @UM), Alain Heureux (Expert In Innovation, Creativity And Entrepreneurship, General Maneger @Virtuology Academy), Anna Lubowska (Independent Business Advisor &Jury Chair @Mixx Awards Europe 2020), Stefan Chirițescu (Head Of Strategy @Kubis & Cheil Centrade), Claudiu Dobriță (Creative Director @McCann PR), Mihai Gongu (Executive Creative Director SEE @Cheil Worldwide), Dan Şendroiu (Head Of Strategy @Friends\TBWA), Andrei Bălan (Head Of Strategy & Social Media @MRM), Dawid Szczepaniak (Chief Creative Officer / Partner @VMLY&R Poland), Constantine Kamaras (Co-founder & Chairman Emeritus @IAB Europe), Angel Iskrev (Digital Creative Director @Proof), Razvan Căpănescu (Executive Creative Director @Wings Lab), Jacek Was (Head Of Platform Solutions @Adform), Cristina Hanganu (Communication & CSR Director @Lidl), Nicoleta Deliu (Head Of Communication @BCR),  Mihai Tănase (Head Of Digital & CRM SEE Cluster @Groupe Renault), Alexandru Volocaru (Digital Performance Manager @Orange), Ioana Mârzac-Sigarteu (Corporate Communications Manager @Samsung Electronics Romania), Radu Savopol (Founder @5togo), Patricia Zegreanu (Marketing And Communication Manager @Porsche), Raluca Radu (Country Manager For Romania @Answear.Ro), Claudia Tocilă (Head Of Marketing @Vola.Ro), Mircea Dogaru (Digital Category Manager @Unilever), Victor Stroe (Associate Director & Head of Strategy @Leo Burnett), Irina Roncea (Managing Partner @Golin), Dragoș Stanca (Founder @ UPGRADE100 & Președinte BRAT), Francis Stones (Digital Leader & Industry Relations @Tiktok), Cosmin Năstasă (Founder @Data Revolt), Ana Maria Tudor (Head of Advertising @OLX), Andrei Ursuleanu (Sales Director @Ringier), Raluca Mateiu (CEO @Internet Corp), Cosmin Oțel (Digital Strategy Director @Initiative), Gabriel Bârligă (Chief Editor @Revista BIZ), Ana Visian (Marketing Manager @Best Jobs), Andreea Pistrițu (Sales Director @Arbomedia), Costin Cocioabă (Influencer Marketing Manager@2performant), Alexandru Negrea (Owner @Social Smarts), Alex Ciucă (Managing Partner @Superior Media), Alex Dona (Owner @Infant media), Claudiu Ilioiu (Head of Global Talent United), Dragoș Andronache (Head of Digital @United Media Services), Cristian China – Birta (Managing Partner @Kooperativa 2.0), Claudiu Jojatu (Co-founder & Strategy Consultant @Milk & Cookies Digital Branding Studio), Victor Avram (Country Manager @Gemius), Bianca Vlaston (Country Manager @Httpool), Andrea Andrus (Digital Manager @Mediacom), Lavinia Mitran (Digital Director @Mindshare), Victor Rotariu  (Head Of Strategy, Content & Insights @Wavemaker), Alexandra Constantinescu (Head of Xaxis), Doina Radicof (Group Account Director @Teads), Andrei Dragu (Business Development Director @V8 Interactive & Vp @IAB Romania), Gabriel Patru (Co-founder @There4), Oana Lupoaie (President @IAB Romania & Managing Director @Sense8 Digital Technology), Robert Mareț (Digital Investment Lead @Publicis), Ionuț Munteanu (Founding Partner @Webdigital), Dan Toma (Digital Marketing Manager @Zitec), Laurențiu Dumitrescu (Managing Director @Digital Star), Mugur Pătrașcu (Partner @Screen Natives), Silviu Anghel (Head of Ecommerce @Avon), Iuliana Ghiorghiță (Media Strategy Director @ThinkDigital), Andrei Bereanda (Head of Digital Operations @ProTv)

Gala IAB MIXX Awards – online din studiourile MarcomHub

Campaniile câștigătoare vor primi livrat la ușa trofeul acestei ediții, întocmai ca un „pachet”, iar publicul va urmări live tot acest maraton de premiere, în timp ce, în studio, câțiva specialiști din digital vor analiză situația generală a industriei și vor face previziuni pentru anul 2021.

Marcom Hub este un spațiu neconvențional din București creat special pentru profesioniștii din industriile de Marketing și Comunicare. Virtual și fizic, studioul e proiectat pentru a livra experiențe online cu dinamismul și libertatea vizuală specifice platformelor de televiziune.

Ca în fiecare an, câștigătorii IAB MIXX România se duc mai departe la MIXX Awards Europe! Este unul dintre principalele atuuri ale singurului Festival Internațional de Digital și Marketing Interactiv din România. 

Taxa de înscriere este de 75 de euro pentru membrii IAB și 100 de euro pentru non-membri. Pentru înscrierea la mai multe categorii se aplică un discount de 15%. Și anul acesta va exista o taxă specială de 35 de euro pentru înscrieri din partea Creative Boutiques & Startups din zona de comunicare, creație și PR digital.

Sponsorii IAB MIXX Awards România 2020 sunt Teads, Adform, Httpool, Renault România, V8 Interactive, Therefour – Brand Strategists, Dev51, iar partenerul de streaming online și organizare hibridă a festivalului este MarcomHub

IAB MIXX Awards este o competiție internațională, care celebrează cele mai creative și de impact campanii de publicitate din mediul online. Premiile MIXX Awards sunt organizate de reprezentanții locali ai IAB (Interactive Advertising Bureau) și au loc anual în țări precum SUA, Italia, Belgia, Turcia, Polonia, Serbia, Suedia, Rusia etc, fiind considerate pe plan internațional unele dintre cele mai importante distincții ale publicității online.

Asociația IAB România derulează evenimentul IAB MIXX Awards începând cu anul 2012 – fiind singurul concurs din România derulat strict la nivel de industrie, fără scop comercial și având recunoaștere internațională. Structura și formatul evenimentului sunt sub licență IAB US – desfășurându-se sub aceleași criterii la nivel internațional.

Prin intermediul competiției IAB MIXX Awards, Asociația IAB și-a propus recunoașterea și promovarea celor mai creative lucrări în domeniul publicității online, utilizarea cât mai creativă și inovatoare a canalelor digitale existente pentru atingerea obiectivelor mărcilor și advertiserilor și dezvoltarea creativității proiectelor digitale.

Specialiștii implicați în cele 6 ediții ale competiției derulate până acum sunt profesioniști cu peste 10 ani experiență în agenții de publicitate, departamente de marketing ale unora dintre cele mai mari companii locale și internaționale; de asemenea, juriul este format atât din specialiști locali cât și internaționali de renume. Criteriile de jurizare pun accent atât pe eficientă campaniilor cât și pe creativitate.

Premiile IAB MIXX Awards reprezintă un pas important pentru industria de advertising digital din România, pentru că încurajează și răsplătesc excelența în utilizarea mediului online că instrument de comunicare și în crearea unor branduri digitale puternice.

Agenții câștigătoare a unuia sau mai multor trofee MIXX Awards la nivel local și mondial, de-a lungul timpului! (și care s-au și lăudat cu ele): AKQA, We are Social, Mindshare Worldwide, Geometry Global, Digital Star, Interactions, BBDO, Leo Burnett, Digitas, Wundermann, Isobar, R/GA, Droga5, MEC Global, Starcom Mediavest, Razorfish, Young&Rubicam și altele.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: