MarComm

Care sunt produsele anului 2019?

Reading Time: 2 minute

Zuzu Divin (Albalact); 4×4 Biscuiți de teren (TerraBisco); Salam Sinaia (Cris-Tim); Glaceau SmartWater (Coca-Cola Services), Ariel 3in1 PODS Family Pack (P&G Marketing România); Vegeta Natura (Podravka); Zuzu Bio (Albalact); Pepe Chicken Fingers (Perutnina România); Pampers Pure (P&G Marketing România); Milk Burger (Eti European Food Industries); AdeZ (Coca-Cola Services); Bella aluat pentru pâine, pizza si pita (Unibel Nord); Fairy Lemon (P&G Marketing România); Esenţa trandafiri şi Esenţa vanilie cu nota de unt (Coseli); Cappy+ (Coca-Cola Services); Dare (Eti European Food Industries); Elmiplant Detox (Sarantis România); Rilastil Acnestil (Fildas Trading); Always Platinum (Procter & Gamble Marketing România); Bref Perfume Switch (Henkel România); Fino Teflon foaie neagră pentru copt şi folie protecţie cuptor (Sarantis România); Head & Shoulders Suprême (Procter & Gamble Marketing România); Card Mastercard Young (UniCredit Bank); aplicaţia My BRD Mobile (BRD Groupe Société Générale) și Dr.Hart Picături oftalmice (Dr.Hart) sunt cele 25 de produse câștigătoate ale competiţei Votat Produsul Anului® 2019.  

Toate aceste 25 de produse au dreptul de a folosi eticheta “Votat Produsul Anului®” în toate materialele de comunicare si pe ambalaj, timp de 12 luni, începând cu luna mai.

Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovatoare, activând în prezent în 47 de ţări. În România, marca “Votat Produsul Anului®” este înregistrată la OSIM din 2008, se află la a zecea ediţie şi este reprezentată de către agenţia de comunicare Media Concept Store, care coordonează şi gestionează activităţile întregului proiect.

Studiul de piaţă din 2019 a fost realizat online, pe 28 de categorii, de Exact Business Solutions, pe un eşantion de 4814 de consumatori români, reprezentativ pentru populaţia din mediul urban cu vârsta cuprinsă între 18 şi 54 de ani, utilizatori de internet. În 3 dintre cele 28 de categorii nu a fost desemnat câștigător. Eroarea maximă de eşantionare este +/-1.4%. Studiul a avut loc în perioada 28 martie 2019 – 14 mai 2019. Criteriile de evaluare au fost: inovaţie, atractivitate, intenţie de cumpărare. Produsele câstigătoare au fost votate, de către consumatori, dintre produsele comparate în competiţie. În studiu se pot înscrie toate produsele de larg consum care au avut o inovaţie în ultimele 18 luni anterioare startului competiţiei.

Competiţia se află la a 10-a ediţie în România.

Premiile “Votat Produsul Anului® – Consumatorii premiază inovaţia” au fost decernate pe 16 mai, în cadrul Galei desfășurate la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

o zi ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

2 zile ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

2 zile ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

2 zile ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

2 zile ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

2 zile ago