MarComm Marketing Stiri

Care sunt produsele anului 2019?

20 mai 2019 2 min

Care sunt produsele anului 2019?

Reading Time: 2 minute

Zuzu Divin (Albalact); 4×4 Biscuiți de teren (TerraBisco); Salam Sinaia (Cris-Tim); Glaceau SmartWater (Coca-Cola Services), Ariel 3in1 PODS Family Pack (P&G Marketing România); Vegeta Natura (Podravka); Zuzu Bio (Albalact); Pepe Chicken Fingers (Perutnina România); Pampers Pure (P&G Marketing România); Milk Burger (Eti European Food Industries); AdeZ (Coca-Cola Services); Bella aluat pentru pâine, pizza si pita (Unibel Nord); Fairy Lemon (P&G Marketing România); Esenţa trandafiri şi Esenţa vanilie cu nota de unt (Coseli); Cappy+ (Coca-Cola Services); Dare (Eti European Food Industries); Elmiplant Detox (Sarantis România); Rilastil Acnestil (Fildas Trading); Always Platinum (Procter & Gamble Marketing România); Bref Perfume Switch (Henkel România); Fino Teflon foaie neagră pentru copt şi folie protecţie cuptor (Sarantis România); Head & Shoulders Suprême (Procter & Gamble Marketing România); Card Mastercard Young (UniCredit Bank); aplicaţia My BRD Mobile (BRD Groupe Société Générale) și Dr.Hart Picături oftalmice (Dr.Hart) sunt cele 25 de produse câștigătoate ale competiţei Votat Produsul Anului® 2019.  

Toate aceste 25 de produse au dreptul de a folosi eticheta “Votat Produsul Anului®” în toate materialele de comunicare si pe ambalaj, timp de 12 luni, începând cu luna mai.

Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovatoare, activând în prezent în 47 de ţări. În România, marca “Votat Produsul Anului®” este înregistrată la OSIM din 2008, se află la a zecea ediţie şi este reprezentată de către agenţia de comunicare Media Concept Store, care coordonează şi gestionează activităţile întregului proiect.

Studiul de piaţă din 2019 a fost realizat online, pe 28 de categorii, de Exact Business Solutions, pe un eşantion de 4814 de consumatori români, reprezentativ pentru populaţia din mediul urban cu vârsta cuprinsă între 18 şi 54 de ani, utilizatori de internet. În 3 dintre cele 28 de categorii nu a fost desemnat câștigător. Eroarea maximă de eşantionare este +/-1.4%. Studiul a avut loc în perioada 28 martie 2019 – 14 mai 2019. Criteriile de evaluare au fost: inovaţie, atractivitate, intenţie de cumpărare. Produsele câstigătoare au fost votate, de către consumatori, dintre produsele comparate în competiţie. În studiu se pot înscrie toate produsele de larg consum care au avut o inovaţie în ultimele 18 luni anterioare startului competiţiei.

Competiţia se află la a 10-a ediţie în România.

Premiile “Votat Produsul Anului® – Consumatorii premiază inovaţia” au fost decernate pe 16 mai, în cadrul Galei desfășurate la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: