Brand Focus MarComm Stiri

Caroli Foods a lansat noua gamă de mâncăruri gata preparate Maestro, după o investiție de 450.000 de euro

22 iun. 2021 2 min

Caroli Foods a lansat noua gamă de mâncăruri gata preparate Maestro, după o investiție de 450.000 de euro

Reading Time: 2 minute

Caroli Foods Romania lansează pe piață noua gamă Ready Meals Maestro formată din șapte reţete. Produsele sunt pregătite în fabrica de la Pitești, utilizând tehnologia revoluţionară Micvac, adusă pentru prima oară în România de Maestro.

Echipamentul inovator Micvac asigură pasteurizarea și sigilarea preparatelor direct în caserole, prevăzute cu supape „inteligente”, care asigură prospețimea conținutului, timp îndelungat. Investiția realizată de Caroli Foods în noua linie de producție este de 450.000 de euro.

„Din poziția sa de lider de piață, Caroli Foods Group și-a asumat pionieratul în abordarea unor soluții excepționale pentru consumatorii noștri, construindu-și astfel strategia de dezvoltare pe termen lung. Pentru prima dată în țara noastră folosim o tehnologie unică în România, cu ajutorul căreia producem noul nostru portofoliu de mâncăruri gata preparate Maestro. Astfel, am realizat produse unice, chiar într-un context dificil. Am avut curajul să instalăm în fabrica noastră din Pitești o linie tehnologică nouă, ale cărei produse oferă multiple beneficii consumatorii noștri.”

Roxana Manolescu, CEO al Caroli Foods Group

Conform datelor obținute din GlobalData-Romania Report, piața de Ready Meals estimează o creștere anuală de 8% în perioada 2018-2023.

Brandul Maestro este sinonim cu cultura și identitatea locală și pe parcursul creșterii lui s-a conectat puternic la complexitatea consumatorului modern. Încă de la lansarea din 1994, Maestro și-a propus să surprindă experiențele culinare autentice.

„Această poziționare strategică în categoria mâncărurilor gata preparate a apărut ca răspuns la nevoile consumatorilor. Ne-am implicat într-o călătorie complexă de cercetare, descoperire, dezvoltare și creare a unui mix inovator și complex. Aceasta este o etapă majoră în strategia noastră de creștere pe care o pregătim de mai mult timp, luând în considerare tendințele pieței, comportamentul consumatorilor și potențialul de creștere. Noile produse propuse sub marca Maestro sunt extraordinare – odată încercate, consumatorii vor deveni mari fani, bucurându-se de inovație și produse delicioase în viața lor de zi cu zi.”

Ana-Maria Băjan, Director de Marketing & PR Caroli Foods Group

Noua rutină de luare a mesei

Conform unui studiu Isense Solutions din martie 2021, izolarea i-a forțat pe oameni să descopere un nou stil de viață, aproape jumătate din români lucrând de acasă. În plus, pandemia a generat schimbări în stilul de viață și nutriția consumatorilor, iar 30% dintre români și-au deteriorat rutina de luare a mesei.

Ținând cont mereu de dorințele consumatorilor și investind constant în cercetare pentru a descoperi necesitățile acestora și a veni în întâmpinarea noilor tendințe, Caroli Foods Group și-a propus să ușureze grijile consumatorilor români, să le facă viața mai ușoară și mai frumoasă.

Gama Ready Meals Maestro conține șapte rețete, gătite cu ingrediente naturale (fasole cu cârnați, chifteluțe marinate cu piure, gulaș de vită, mazăre cu carne de pui, varză cu cârnați, ostropel cu mămăliguță, paste cu carne de vită), fără conservanți.

Sub sloganul „Hello, ingrediente naturale! Adio, griji!”, lansarea este susținută de o intensă campanie de comunicare integrată intensă.

Caroli Foods Group, parte a Grupului Sigma, este lider pe piața din Romania produselor procesate din carne și totodată unul dintre cei mai de succes producători din Europa de Sud-Est. Portofoliul Caroli include în prezent cinci mărci: Caroli, Campofrio, Sissi, Maestro și Primo, oferind peste 200 de produse alimentare. Caroli Foods Group deține o fabrică in Pitești, depozite în întreaga țară, o flotă auto semnificativă și a dezvoltat o amplă rețea de distribuție.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: