Marketing MarComm Stiri

Cărturești se transformă, simbolic, în agenție de turism

5 aug. 2020 < 1 min

Cărturești se transformă, simbolic, în agenție de turism

Reading Time: < 1 minut

Librăriile Cărturești oferă, în perioada pandemiei, o alternativă pentru călătoriile pe care suntem nevoiți sau alegem să le amânăm o vreme. Astfel, cele mai populare destinații sunt acum accesibile prin noul website, www.cartouresti.ro, în sute de volume asociate orașelor din întreaga lume, iar ”Cărtourești – Călătorește înăuntru” este conceptul prin care librăria se transformă, simbolic, într-o agenție de turism bazată pe recomandări de carte.

Transformarea implică adaptarea numelui și a website-ului Cărturești, iar noua platformă are o structură și un design specifice unei agenții de turism: meniul oferă posibilitatea de a selecta destinații și oferte de călătorie – sejur, city break sau vacanță. Pe baza opțiunilor introduse în platformă, utilizatorii vor primi ca recomandare o selecție de cărți pe care le pot comanda online, pentru a-și începe călătoria. De pe canapea sau din parc, oricine poate ajunge într-o secundă la Tokyo, Napoli sau Berlin, prin romanele lui Haruki Murakami, ale Elenei Ferrante sau ale lui Alfred Döblin.

Campania de comunicare, dezvoltată de McCann PR România, va fi promovată online prin intermediul partenerilor Cărturești.

În perioada stării de urgență, Cărturești a funcționat exclusiv online. De la jumătatea lunii mai, librăriile s-au redeschis treptat, în condiții sporite de siguranță, iar comenzile online rămân o componentă importantă activității lanțului Cărturești.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: