Business Stiri

Carvago, platforma online pentru vânzarea mașinilor second hand, se lansează în România

29 apr. 2022 2 min

Carvago, platforma online pentru vânzarea mașinilor second hand, se lansează în România

Reading Time: 2 minute

Carvago.com, cea mai mare platformă online din Europa pentru vânzarea mașinilor second hand, vine în România. Clienții români vor avea acces la peste 700.000 de mașini de calitate verificată.

„Carvago este un serviciu care simplifică enorm întregul proces de vânzare a mașinilor. Spre deosebire de vânzătorii de mașini second hand. Noi nu deținem nicio mașină, deci nu forțăm clienții să cumpere un model anume. Din contră, ne mândrim cu o transparență absolută. Analizăm aproximativ 5 milioane de anunțuri de mașini zilnic și numai 10-15% dintre aceste anunțuri sunt listate pe platforma noastră. În plus, fiecare mașină face subiectul unei inspecții tehnice de la CarAudit înainte de a fi vândută, ceea ce înseamnă că putem preveni vânzarea unei mașini de o calitate necorespunzătoare.”

Jakub Šulta, CEO Carvago.com

Clienții din România ai platformei Carvago pot alege din peste 700.000 de mașini verificate second hand din toată Europa, care au mai puțin de 10 ani și sub 160.000 km la bord.

Înainte de vânzare, fiecare mașină este supusă unei inspecții tehnice realizate de CarAudit. Toate mașinile beneficiază de o garanție de 12 luni, care poate fi extinsă până la 4 ani. Orice mașină cumpărată poate fi returnată în termen de 14 zile, fără un motiv anume din partea cumpărătorului.

După ce primesc raportul tehnic din partea CarAudit, clienții pot rezolva asigurarea și finanțarea în 30 de minute, chiar dacă vânzarea se face din altă țară, apoi pot alege livrarea mașinii acasă. Datorită faptului că mașinile sunt cumpărate de Carvago înainte de a fi vândute clienților, asta certifică garanția și faptul că ele pot fi returnate în cazul unor probleme.

Carvago s-a impus pe piața din Cehia din 2020, iar din 2021 a fost disponibilă pe piețele din Slovacia, Polonia, Austria, Germania și Italia.

”Până la finele anului, intenționăm să lansăm serviciul și pe piețele din Spania și Elveția, obiectivul nostru fiind să devenim un jucător pan-european important care să schimbe piața de mașini second hand după modelul Carvago. Credem că piața din România este una foarte importantă, de aceea am ales România ca o nouă țintă care ar trebui să ne ajute să ne atingem obiectivele la nivel european”, a spus Jakub Šulta.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: