Marketing Stiri

Noua campanie de comunicare Telekom

8 aug. 2016 2 min

Noua campanie de comunicare Telekom

Reading Time: 2 minute

Telekom Romania a lansat campania de comunicare “Europa”, inițiată de Deutsche Telekom la nivel european.

Noua campanie, lansată în Germania la mijlocul lunii iulie, îl are în rolul principal pe tenorul Andrea Bocelli, iar România se numără printre cele 12 țări europene (Albania, Austria, Croația, Cehia, Germania, Ungaria, Macedonia, Muntenegru, Olanda, Polonia şi Slovacia) în care Deutsche Telekom va lansa succesiv noua campanie pentru a sublinia strategia grupului de a deveni cel mai mare furnizor european de telecomunicații.  

În România, noua campanie media rulează începând de astăzi sub sloganul „Te simți conectat în România şi în Europa cu noua experiență 4G Telekom”.

Campania europeană reprezintă conectarea țărilor şi a oamenilor prin intermediul unei rețele invizibile, dar care oferă mereu sentimentul conectării. Spotul TV transmite această idee cu ajutorul lui Andrea Bocelli, care şi-a pierdut vederea la vârsta de 12 ani. Tenorul îi conduce pe spectatori într-o călătorie prin Europa. Acompaniat de imagini şi muzică emoționante, el explică semnificația puterii rețelei, de a depăşi frontierele. Cu brațele larg deschise, Andrea Bocelli simbolizează conectivitatea oferită în Europa prin Telekom și rețelele sale partenere.

Elementul central al campaniei este „T”-ul magenta reprezentat vizual de brațele deschise în formă de „T”, ale oamenilor aflați în diferite situații. Gestul emoționant de a deschide brațele este înțeles universal şi reprezintă conectivitatea umană dincolo de granițele Europei. Transpune brandul Telekom și logo-ul T într-un gest deschis, pozitiv, care transformă rețeaua Telekom într-un simbol.

Campania va fi derulată prin spot TV, reclame outdoor și în media tipărită, precum şi prin comunicare online şi în social media.

În 2015, Telekom Romania a lansat noul concept comercial MagentaONE, oferind pachete integrate de servicii fix-mobil într-o formă simplificată, atât pentru clienții persoane fizice, cât şi pentru companii. MagentaONE înseamnă un singur Call Center, o singură factură, o singură aplicație MyAccount (inclusiv o aplicație pe mobil).

Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Brandul Telekom aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile de top la nivel mondial în industria telecomunicațiilor, cu peste 156 milioane de clienți pentru servicii mobile, 29 milioane de linii fixe și peste 18 milioane linii broadband (la 31 decembrie 2015). Deutsche Telekom este prezent în peste 50 de țări și are circa 225.000 angajați la nivel mondial.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: